تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 17:41
152 بازدید
کد خبر : 184513

انتظارات مردم از مدیران برای حل مشکلات افزایش یافته است

انتظارات مردم از مدیران برای حل مشکلات افزایش یافته است

ایسنا/زنجان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان گفت: با وجود سردارانی چون شهید سلیمانی، انتظار مرم از مدیران افزایش یافته و باید برای رساندن خود به این انتظارات تلاش کنیم. سرهنگ سید شمس‌الدین موسوی صبح امروز (۱۳ دی‌ماه) امروز در یادواره شهدای شهر هیدج که به‌ مناسبت سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی

انتظارات مردم از مدیران برای حل مشکلات افزایش یافته است

ایسنا/زنجان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان گفت: با وجود سردارانی چون شهید سلیمانی، انتظار مرم از مدیران افزایش یافته و باید برای رساندن خود به این انتظارات تلاش کنیم.

سرهنگ سید شمس‌الدین موسوی صبح امروز (۱۳ دی‌ماه) امروز در یادواره شهدای شهر هیدج که به‌ مناسبت سالروز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهدای استان زنجان برگزار شد، اظهار کرد: راه و مسیر سردار سلیمانی به عنوان یک مکتب برای همگان بوده و مردم باید سیره و سجایای اخلاقی این شهید بزرگوار را سرلوحه زندگی خود قرار دهند. زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یک وظیفه بر عهده همه آحاد جامعه است و بنا به تاکیدات امام راحل این موضوع کمتر از شهادت نیست و باید فرهنگ ایثارگری در جامعه بیشتر ترویج پیدا کند.

وی با اشاره به دوران فعالیت و تلاش سردار سلیمانی در دوره‌های مختلف تاریخی و حضور در هشت سال دفاع‌مقدس تا ایجاد جبهه مقاومت و اتحاد بین اقشار مختلف جامعه، عنوان کرد: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های سردار سلیمانی خصوصیت پیروی از خط ولایت در موضوعات مختلف داخلی و خارجی بود. محبت و مهربانی با مردم و مردم‌داری از دیگر ویژگی‌های سردار سلیمانی است، مردم این حس را درک کرده و در آغوش سردار آرامش می‌گرفتند.

این مسئول با اشاره به اینکه باید از سیره شهدا حیا، مردم‌داری و تاکید بر امر به معروف و نهی از منکر را آموخت، بیان کرد: باید سیره شهدا را خوانده به آن عمل کرد و از منش و راه و روش آن‌ها در زندگی بهره جست. با وصیت‌نامه شهدا می‌توان دشمن‌شناسی داشت و توجه شهدا به امر به معروف، خدمت صادقانه و پیروی از رهبری را سرلوحه زندگی قرار داد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس استان زنجان با بیان اینکه باید قدردان خانواده شهدا و مادران و پدران این بزرگواران باشیم، تصریح کرد: هر آنچه داریم مدیون صبر و تربیت این پدران و مادران است.

وی با اشاره به اینکه فرصت خدمت محدود بوده و باید از آن نهایت استفاده را داشت، خاطرنشان کرد: با وجود سردارانی چون شهید سلیمانی، انتظار مردم از مدیران افزایش یافته و باید برای رساندن خود به این انتظارات تلاش کنیم.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها