تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 18:07
153 بازدید
کد خبر : 189434

انتظار چندین ساله شهروندان قیداری به بار نشست

انتظار چندین ساله شهروندان قیداری به بار نشست

ایسنا/زنجان فرماندار خدابنده، تعداد کل پروژه‌های افتتاح و کلنگ‌زنی شده در این شهرستان را ۶۹ پروژه اعلام کرد و گفت: این تعداد پروژه‌ در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۷۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید. ایوب بیگدلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده در خدابنده، اظهار کرد: در دهه‌فجر امسال تعداد

انتظار چندین ساله شهروندان قیداری به بار نشست

ایسنا/زنجان فرماندار خدابنده، تعداد کل پروژه‌های افتتاح و کلنگ‌زنی شده در این شهرستان را ۶۹ پروژه اعلام کرد و گفت: این تعداد پروژه‌ در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۷۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری خواهد رسید.

ایوب بیگدلی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پروژه‌های افتتاح شده در خدابنده، اظهار کرد: در دهه‌فجر امسال تعداد ۶۹ پروژه در این شهرستان افتتاح و یا کلنگ‌زنی خواهد شد که در مجموع با اعتباری بالغ بر ۱۷۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه از بین این تعداد پروژه، ۶۴ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۳۴ میلیارد تومان در ایام‌الله دهه‌فجر امسال افتتاح خواهد شد، تصریح کرد: پنج پروژه نیز با اعتباری بالغ بر ۳۷ میلیارد تومان در خدابنده کلنگ‌زنی می‌شود.

این مسئول با بیان اینکه در سال ۹۳ تنها ۱۷ درصد جمعیت روستانشین این شهرستان از نعمت گاز برخوردار بودند، گفت: امسال در شش روستای این منطقه افتتاح گازرسانی خواهیم داشت، این در حالی است که با بهره‌مندی این شش روستا از نعمت گاز، میزان بهره‌مندی جمعیت روستانشین این شهرستان به ۹۶ درصد خواهد رسید.

فرماندار خدابنده با بیان اینکه مهم‌ترین پروژه‌های دهه‌فجر امسال مربوط به حوزه راه ‌و شهرسازی است، عنوان کرد: جاده کمربندی شهر قیدار به طول ۲۴ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد تومان افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید که با افتتاح این کمربندی، از ترافیک بالای ۴۰ درصد داخل شهر قیدار کاسته می‌شود.

بیگدلی ادامه داد: افتتاح روکش آسفالت محور قیدار به ابهر به طول ۳۷ کیلومتر با اعتبار ۲۴ میلیارد تومان، افتتاح ساختمان راهداری اداره راهداری شهر گرماب با مساحت ۶۰۰۰ مترمربع با اعتبار نزدیک به یک میلیارد تومان، کلنگ‌زنی سیلوی ذخیره گندم در بخش افشار به ظرفیت ۳۰ تن،  افتتاح پنج مدرسه ابتدایی تازه ساخت با اعتباری بالغ بر ۹ میلیارد تومان و … از جمله پروژه‌هایی  است که به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مسئول با اشاره به پروژه‌های حوزه برق‌رسانی، یادآور شد: سه روستای مهدیلو، کشکنلو و سرخه‌دیزج این شهرستان که خالی از سکنه بودف در حال حاضر مهاجرت معکوس در روستاهای مذکور اتفاق افتاده است که طی دهه‌فجر امسال به طول ۱۲ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد تومان از نعمت برق برخوردار خواهند شد.

وی همچنین از افتتاح سه مرکز جامع خدمات سلامت خبر داد و خاطرنشان کرد: در حوزه مخابرات و اینترنت روستایی برای دانش‌آموزان شهرستان خدابنده، پنج سایت همراه‌ اول با اعتباری بالغ بر ۱۳ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها