تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 10:40
164 بازدید
کد خبر : 184778

بارش برف در مناطق کوهستانی گلستان/ ورود سامانه سرد و ناپایدار به استان

بارش برف در مناطق کوهستانی گلستان/ ورود سامانه سرد و ناپایدار به استان

ایسنا/گلستان مدیرکل هواشناسی استان گلستان با اشاره به اینکه سامانه سرد و ناپایدار از روزهای گذشته وارد استان شده است، گفت: تاثیرات این سامانه در مناطق کوهستانی به شکل بارش برف خواهد بود. نوربخش داداشی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه در روز گذشته با افزایش محدود دما در برخی از نقاط

بارش برف در مناطق کوهستانی گلستان/ ورود سامانه سرد و ناپایدار به استان

ایسنا/گلستان مدیرکل هواشناسی استان گلستان با اشاره به اینکه سامانه سرد و ناپایدار از روزهای گذشته وارد استان شده است، گفت: تاثیرات این سامانه در مناطق کوهستانی به شکل بارش برف خواهد بود.

نوربخش داداشی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه در روز گذشته با افزایش محدود دما در برخی از نقاط استان روبه رو شدیم، اظهار کرد: از عصر و شامگاه شب گذشته هوای استان تحت تاثیر امواج سامانه سرد و ناپایدار قرار گرفته است که تقریبا برای هم استانی های عزیز محسوس بوده است.

وی با بیان اینکه عارضه مهم شب گذشته رشد ابر و وزش باد بوده است، افزود: از صبح امروز بارش های نسبی و پراکنده به صورت محدود در استان گلستان آغاز شده، ضمن اینکه به علت کاهش دما بارش ها در نواحی کوهستانی بصورت برف همراه با مه خواهد بود.

مدیرکل هواشناسی استان گلستان با تاکید بر اینکه روز سه شنبه موقتا از شدت فعالیت سامانه مذکور کاسته خواهد شد، خاطرنشان کرد: مجددا از ساعات شب تا اواخر وقت چهارشنبه ناپایداری ها بصورت بارش باران ادامه یافته و در مناطق کوهستانی و کوهپایه ای بارش ها بصورت برف و همراه مه خواهد بود.

داداشی اثرات سامانه بارشی فوق را در روز پنج شنبه به صورت خفیف خواهد بود، ادامه داد: این سامانه در مناطق کوهستانی بارش های پراکنده باران را باعث شده و پیش بینی ها حکایت از این دارد که در پایان این روز از استان خارج می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها