تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 18:11
168 بازدید
کد خبر : 183338

باید از جوانان نخبه کشور حمایت شود

باید از جوانان نخبه کشور حمایت شود

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان نخبه استان نیازمند حمایت هستند. وحید جلال زاده امروز ۲۵ بهمن ماه در آیین رونمایی از نخستین منظومه فضایی ایران با عنوان ماهواره فضایی “اروم ست” که در سالن جلسات پارک علم و فناوری آذربایجان غربی برگزار شدف افزود: جوانان نخبه استان نیازمند حمایت های

باید از جوانان نخبه کشور حمایت شود

ایسنا/آذربایجان غربی نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: جوانان نخبه استان نیازمند حمایت هستند.

وحید جلال زاده امروز ۲۵ بهمن ماه در آیین رونمایی از نخستین منظومه فضایی ایران با عنوان ماهواره فضایی “اروم ست” که در سالن جلسات پارک علم و فناوری آذربایجان غربی برگزار شدف افزود: جوانان نخبه استان نیازمند حمایت های دولت و بخش خصوصی برای عملیاتی کردن طرح های تحقیقاتی خودهستند.

وی با اشاره به رونمایی از منظومه فضایی تصریح کرد: رونمایی از چنین طرح هایی توسط جوانان نشان ازاین است که هرچه به جوانان اعتماد کنیم بیش از قبل پیشرفت خواهیم کرد.

این نماینده خانه ملت با اشاره به اینکه این ماهواره اولین ماهواره خصوصی کشوراست، اظهار کرد: بجز چند کشور در دنیا تاکنون به این منظومه ماهواره ای دست نیافته اند که این یک افتخار برای کشور است.

جلال زاده با تاکید بر اینکه چند کشور خواهان جذب جوانان نخبه استان هستند، خاطر نشان کرد: باید با حمایت های مضاعف از جوانان نخبه از خروج انها از کشور ممانعت کنیم و بستر تداوم فعالیتشان در کشور را فراهم کنیم.

وی یاد آور شد: جوانان ایران اسلامی در برهه های مختلف کمک حال مسئولان در رشد و پیشرفت کشور بوده اند واگر در شرایط فعلی به آنها میدان عمل داده شود وضعیت کشور بهبود خواهد یافت.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها