تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 17:01
152 بازدید
کد خبر : 191208

با مدیریت موثر، عید آرامی به مردم هدیه دهید

با مدیریت موثر، عید آرامی به مردم هدیه دهید

ایسنا/کرمان استاندار کرمان ضمن تقدیر و تشکر از همه ارگان‌ها و نهادهای که در طرح شهید سلیمانی همکاری داشتند، خطاب به مدیران اظهار کرد: امیدواریم این مدیریت موثر ادامه یابد و آرامش را به مردم بتوانیم هدیه کنیم لذا با مدیریت و هم افزایی موثر صحنه را مدیریت کنید. دکتر”علی زینی‌وند” ظهر امروز ۱۹ بهمن‌ماه در

با مدیریت موثر، عید آرامی به مردم هدیه دهید

ایسنا/کرمان استاندار کرمان ضمن تقدیر و تشکر از همه ارگان‌ها و نهادهای که در طرح شهید سلیمانی همکاری داشتند، خطاب به مدیران اظهار کرد: امیدواریم این مدیریت موثر ادامه یابد و آرامش را به مردم بتوانیم هدیه کنیم لذا با مدیریت و هم افزایی موثر صحنه را مدیریت کنید.

دکتر”علی زینی‌وند” ظهر امروز ۱۹ بهمن‌ماه در جلسه بررسی نحوه اجرای طرح شهید سلیمانی در استان کرمان گفت: هم افزایی خوبی در این طرح در همه مجموعه‌های مدیریتی استان کرمان برای کنترل بیماری کرونا وجود دارد.

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی در استان کرمان با جدیت دنبال شد و دوستان احساس مسئولیت بیشتری کردند، ادامه داد: در دل تهدید کرونا، فرصت‌های خوبی در کشور ایجاد شد و بنیه بهداشت و درمان کشور مناسب بود ضمن آنکه در طول دوران انقلاب و مخصوصا در این دولت به زیرساخت‌های بهداشت و درمانی توجه شده است.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه ایران در تولید واکسن جزو رده‌های اول دنیاست، بیان کرد: در آینده صادرات واکسن خواهیم داشت و این هم افزایی ذیل چتر رهنمودهای مقام معظم رهبری بوده است.

وی تصریح کرد: مردم به لحاظ امنیت کشور خیالشان راحت است و حتی برخی از کشورهای  همسایه در کنار ما از خیمه جمهوری اسلامی امنیت را می‌گیرند و یک هم افزایی در همه طیف‌های و گروه‌ها در این زمینه ایجاد شده است.

زینی‌وند با بیان اینکه جمهوری اسلامی کشور ساختارهای موثر است در ادامه عنوان کرد: کشورهای منطقه از ما در برخی زمینه‌ها الگو گرفتند و این طرح شهید سلیمانی یک ساختار جدید است.

وی با تاکید برآنکه سپاه ثارالله استان کرمان به خوبی در اجرای این طرح پای کار بود، خطاب به مدیران اظهار کرد: امیدواریم این مدیریت موثر ادامه یابد و آرامش را به مردم بتوانیم هدیه کنیم لذا با مدیریت و هم افزایی موثر بتوانیم صحنه را مدیریت کنیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها