تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 17:50
174 بازدید
کد خبر : 188126

بدعمل کردن‌ها نباید به پای اسلام نوشته شود

بدعمل کردن‌ها نباید به پای اسلام نوشته شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بسیاری از نازیبایی‌ها نباید به پای اسلام نوشته شود، اسلام به ذات خود عیبی ندارد و هر عیبی که وجود دارد از مسلمانی ما است، ما بد عمل می‌کنیم و نباید این بد عمل کردن را به پای اسلام نوشت. حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ۲۰

بدعمل کردن‌ها نباید به پای اسلام نوشته شود

ایسنا/چهارمحال و بختیاری نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری گفت: بسیاری از نازیبایی‌ها نباید به پای اسلام نوشته شود، اسلام به ذات خود عیبی ندارد و هر عیبی که وجود دارد از مسلمانی ما است، ما بد عمل می‌کنیم و نباید این بد عمل کردن را به پای اسلام نوشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام ۲۰ بهمن‌ماه در دیدار با جمعی از عشایر به مناسبت بیعت بختیاری‌ها با امام راحل (ره) با گرامی‌داشت ایام دهه فجر اظهار کرد: امروز روز عشایر، روز بختیاری‌ها، قشقایی‌ها و عشایر دهکردی است، این روز، روزی ماندگار شده در تاریخ است.

وی افزود: امیدواریم این روز به فرمان رهبر معظم انقلاب به‌عنوان روز عشایر در تاریخ ثبت شود و اعلام می‌کنم که مسئولان استانی امور مربوط به ثبت این واقعه و مراحل مربوط به آن را پیاده‌سازی کنند.

نکونام ۲۰ بهمن‌ماه را روز شکستن توطئه و فتنه عنوان و تصریح کرد: طبق فرموده رهبر انقلاب، کودتایی عظیم توسط آمریکا تدارک دیده شده بود تا زمینه بازگشت شاه را دوباره فراهم کنند و سران انقلاب را از بین ببرند اما با هوشیاری این توطئه شکسته شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از بین رفتن توطئه و فتنه‌ها را مدیون بیعت‌ها دانست و یادآور شد: بیعت اقشار مختلف در این ایام و یکی پس از دیگری صورت گرفت، مجموع این بیعت‌ها و رفت‌وآمدها یک توطئه عظیم را از دامن این کشور برداشت.

وی تاکید کرد: یکی از فواید کار به موقع و با بصیرت، به بارنشستن نتایج آن کار در آینده است و امکان دارد فرد در آن لحظه نداند که آن کار تا چه میزان عظمت دارد.

نکونام با بیان اینکه مردم به فرمان امام خمینی (ره) لبیک گفتند و کودتای نظامی را شکستند، اضافه کرد: آنان به فرموده امام (ره) در خیابان‌ها حاضر شدند و باید گفت که تبعیت از امام بسیار اهمیت داشته و حرکت‌های به‌جا و به‌موقع یاریگر اسلام و دین پروردگار است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه انقلاب شکل‌گرفته در کشور، اسلامی است، گفت: عشایر، همافران و مردم در این مقطع اسلام را زنده کردند و اصل انقلاب، زنده کردن اسلام است و باید با مداومت حضور در صحنه و اقدام به موقع باعث حرکت بانشاط اسلام به سمت جلو باشیم.

وی بیان کرد: بسیاری از نازیبایی‌ها مانند اختلاس، فساد و … نباید به پای اسلام نوشته شود، اسلام به ذات خود عیبی ندارد و هر عیبی که وجود دارد از مسلمانی ما است، ما بد عمل می‌کنیم و نباید این بد عمل کردن را به پای اسلام نوشت.

نکونام با اشاره به اینکه انقلاب راه خود را ادامه می‌دهد، اظهار کرد: باید خود را به انقلاب برسانیم، خسته و ناامید نشده و از بدعمل کردن‌ها سرخورده نشویم.

امام جمعه شهرکرد بر شناخت دوست و دشمن تاکید و تصریح کرد: این مسئله در مورد دشمنان داخلی و دشمنان خارجی وجود دارد.

وی یادآور شد: شناخت صحیح از فرهنگ اهل بیت بسیار مهم بوده و باید آن را اعمال کرده و نگذاریم فرهنگ‌های نازیبا جای آن را بگیرد و باید فرهنگ دینی را میان خود اعمال کنیم.

نکونام با بیان اینکه رسومات اسلام بسیار مهم است، تاکید کرد: باید فرهنگ دینی در جامعه پیاده شده و قدر نعمت‌ها دانسته شود.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: قدر امام و انقلاب تاکنون دانسته شده، اما مراقب باشیم تبلیغات سوء دشمن نگاه ما را به انقلاب عوض نکند، در این راه بایستیم و ثبات قدم داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها