تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 17:41
146 بازدید
کد خبر : 192413

برون‌سپاری توسط دستگاه‌های لرستان یک ضرورت است

برون‌سپاری توسط دستگاه‌های لرستان یک ضرورت است

ایسنا/لرستان مدیرکل پست لرستان گفت: برون‌سپاری، رعایت و ادای تکالیف قانونی توسط دستگاه‌ها در سطح استان یک ضرورت است. محمد ناظری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بند پ ماده ۶۷ برنامه قانون برنامه ششم توسعه مکلف دستگاه‌ها را مکلف کرده که خدمات خود را به خارج از مجموعه خودشان برون‌سپاری کنند. وی تصریح کرد:

برون‌سپاری توسط دستگاه‌های لرستان یک ضرورت است

ایسنا/لرستان مدیرکل پست لرستان گفت: برون‌سپاری، رعایت و ادای تکالیف قانونی توسط دستگاه‌ها در سطح استان یک ضرورت است.

محمد ناظری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در بند پ ماده ۶۷ برنامه قانون برنامه ششم توسعه مکلف دستگاه‌ها را مکلف کرده که خدمات خود را به خارج از مجموعه خودشان برون‌سپاری کنند.

وی تصریح کرد: برون‌سپاری خدمات و ارائه خدمات و در دسترس بودن خدمات به مردم کاهش مسافرت‌های زائد درون‌شهری و برون‌شهری را به دنبال خواهد داشت.

مدیرکل پست لرستان خاطرنشان کرد: در این راستا با مسئولین استان در بخشی توفیق داشته‌ایم و تعامل برقرار شده و کار به مجموعه پست واگذار شده در بخشی هنوز در حال مذاکره بوده و بخشی با مشکل مواجه شده‌ایم.

ناظری اضافه کرد: دستگاه‌های در سطح استان داریم که در بحث برون‌سپاری درخور تقدیر هستند مانند پزشکی قانونی، اداره ثبت اسناد املاک، اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، برق و … که این دستگاه‌ها کار امورات خود را واگذار کرده‌اند و جامعه مورد هدف آن‌ها در بستر پست و باجه‌های پستی خدمات خود را دریافت می‌کنند.

وی بیان کرد: بخشی از دستگاه‌ها در حال مذاکره هستیم و تجارب سایر دستگاه‌ها را برای آن‌ها تبیین و تشریح می‌کنیم که استفاده کنند.

مدیرکل پست لرستان ادامه داد: در حال حاضر در استان ۲۳۷ قرارداد و تفاهم‌نامه با دستگاه‌های خصوصی و دولتی داریم بخشی از این‌ها بحث برون سپاری خدماتی هستند که دستگاه‌ها می‌توانستند واگذار کنند.

ناظری اظهار کرد: اگر دستگاهی خدمات خود را برون‌سپاری کند اگر بعد از آن ارزیابی داشته باشد قطعاً به این مطلب خواهد رسید که مثلث امتیازی برای سازمان خود، مردم و مجموعه خدمات‌رسانی مثل پست قائل شده است.

وی با بیان اینکه برون‌سپاری مهم و ضروری است، افزود: در این راستا پیشنهاد شده که این امر به‌عنوان یک شاخص ارزیابی در نظر قرار گرفته شود اگر موافقت صورت بگیرد قطعاً دستگاه‌های که برون‌سپاری انجام می‌دهند در شاخص می‌توانند امتیاز خوبی بگیرند و دستگاه‌های که برون‌سپاری انجام ندهند قطعاً در آن شاخص دچار ضعف خواهند شد و این عامل باعث می‌شود که همه دستگاه‌ها برای برون‌سپاری خدمات پای‌کار باشند.

مدیرکل پست لرستان تصریح کرد: برون‌سپاری مسئله مهمی است و اداره‌کل پست لرستان انعطاف و تعاملات کافی را به‌منظور تدوین فرایند کاری ان سازمان و دریافت خدماتی که می‌تواند در خدمت جامعه و سازمان‌ها باشد، دارد.

ناظری خاطرنشان کرد: امیدواریم این برون‌سپاری در استان به شکل جدی‌تری اتفاق بیفتد و رقم بخورد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها