تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 10:49
161 بازدید
کد خبر : 188616

برگزاری رزمایش سراسری کمک مومنانه در زنجان

برگزاری رزمایش سراسری کمک مومنانه در زنجان

ایسنا/زنجان جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه و بسیج همانند همه بحران‌ها و حوادث که در کنار مردم است، از زمان شیوع ویروس کرونا نیز در کنار مردم بوده‌ است. سردار ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز (۱۲ دی‌ماه) در حاشیه رزمایش سراسری کمک مومنانه در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با برگزاری رزمایش‌های کمک

برگزاری رزمایش سراسری کمک مومنانه در زنجان

ایسنا/زنجان جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: سپاه و بسیج همانند همه بحران‌ها و حوادث که در کنار مردم است، از زمان شیوع ویروس کرونا نیز در کنار مردم بوده‌ است.

سردار ابوالفضل طهماسبی ظهر امروز (۱۲ دی‌ماه) در حاشیه رزمایش سراسری کمک مومنانه در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با برگزاری رزمایش‌های کمک مومنانه، اظهار کرد: از زمان شیوع ویروس کرونا دوره‌های مختلفی از رزمایش‌های کمک مومنانه در استان نیز برگزار شده است، البته این دوره از رزمایش سراسری کمک مومنانه به نیت شهادت سردار دل‌ها شهید سلیمانی برگزار می‌شود.

وی افزود: کمک‌های مومنانه در ادامه لبیک به فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند «در قالب کمک‌های مومنانه در خدمت مردم باشیم»، انجام می‌شود و سپاه و بسیج نیز همانند همه اوقات، بحران‌ها و حوادث که در کنار مردم است، از زمان شیوع ویروس کرونا نیز در کنار مردم بوده‌ است.

این مسئول با اشاره به برگزاری رزمایش سراسری کمک مومنانه در استان، تصریح کرد: در این دوره از رزمایش سراسری کمک مومنانه ۲۰ هزار بسته معیشتی شامل (برنج، روغن، ماکارونی، حبوبات و گوشت مرغ)، بهداشتی، لوازم‌التحریر و البسه در بین افرادی که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، پخش خواهد شد. همچنین ۲۲ راس گوسفند توسط خیرین به نیت حاج قاسم ذبح می‌شود.

طهماسبی با بیان اینکه حدود ۱۱ میلیارد تومان برای کل این دوره از رزمایش سراسری کمک مومنانه برآورد هزینه شده‌ است، ادامه داد: ۲۰ هزا و ۶۰۰ پرس غذا نیز در راستای این دوره از رزمایش پخته شده و در ۱۳ دی‌ماه نیز ۶۰۰۰ غذای گرم در مسجد امام حسین (ع) سعدی شمالی آماده شده و در بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر نقش رسانه‌ها در ایجاد انگیزه برای مردم در راستای انجام کارهای خیر، عنوان کرد: اقداماتی همچون رزمایش کمک مومنانه در راستای ترویج فرهنگ حسنه خیرات و مبرات است که در کل استان اقدامات خوبی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه توزیع بسته‌های معیشتی طبق سامانه انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: کمک‌های مومنانه حتماً ادامه خواهد داشت و با توجه به مناسبت‌های مختلف سال برگزار می‌شود که در ادامه سال ایامی مانند دهه فجر، سال جدید و … را خواهیم‌ داشت.

برگزاری رزمایش سراسری کمک مومنانه در زنجان

برگزاری رزمایش سراسری کمک مومنانه در زنجان

برگزاری رزمایش سراسری کمک مومنانه در زنجان

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها