تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 16:50
195 بازدید
کد خبر : 187675

برگزاری رژه خودرویی و موتوری در شیراز

برگزاری رژه خودرویی و موتوری در شیراز

ایسنا/فارس در چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، همزمان با سراسر کشور، رژه موتوری و خودرویی، در شیراز آغاز شد. امسال و به مناسبت ۲۲ بهمن، چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با توجه به شرایط شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، راهپیمایی پیاده، جای خود را به رژه خودرویی و

برگزاری رژه خودرویی و موتوری در شیراز

ایسنا/فارس در چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، همزمان با سراسر کشور، رژه موتوری و خودرویی، در شیراز آغاز شد.

امسال و به مناسبت ۲۲ بهمن، چهل و دومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با توجه به شرایط شیوع کرونا و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، راهپیمایی پیاده، جای خود را به رژه خودرویی و موتوری داده است.

رژه بزرگداشت ۲۲ بهمن در شیراز راس ساعت ۱۰ صبح و با حضور شمار زیادی از شهروندان آغاز شد؛ شهروندانی که به شکل خانوادگی سوار بر خودرو یا موتورسیکلت، در مسیرهای تعیین شده، به حرکت درآمدند.

این مراسم در بخش خودرویی حدفاصل میدان الله (گلسرخ) و میدان ولیعصر(عج) و در بخش موتوری، حدفاصل میدان نمازی تا سه راه پیروزی، برگزار خواهد شد.

امسال بسیاری از افرادیکه به دلیل مشکلات حرکتی، قادر به شرکت در راهپیمایی پیاده بزرگداشت ۲۲ بهمن نبودند، سوار بر خودرو یا موتورسیکلت، در این راهپیمایی و رژه باشکوه شرکت کردند.

سخنرانی روز ۲۲ بهمن امسال در شیراز، حسنعلی امیری، معاون امور مجلس ریاست جمهوری و محل سخنرانی، میدان شهدا تعیین شده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها