تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 17:40
174 بازدید
کد خبر : 191505

برگزاری مجازی راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در کردستان

برگزاری مجازی راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در کردستان

ایسنا/کردستان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری مجازی راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور به صورت مجازی در استان کردستان خبر داد. حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در آستانه چهل‌ودومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با توجه به محدودیت‌های کرونایی، مراسم یوم‌الله ٢٢ بهمن امسال علاوه بر خودرویی

برگزاری مجازی راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در کردستان

ایسنا/کردستان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان از برگزاری مجازی راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور به صورت مجازی در استان کردستان خبر داد.

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در آستانه چهل‌ودومین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با توجه به محدودیت‌های کرونایی، مراسم یوم‌الله ٢٢ بهمن امسال علاوه بر خودرویی و موتوری در بستر فضای مجازی نیز برای همه اقشار مردم برگزار می‌شود.

وی از برگزاری مجازی راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه همزمان با سراسر کشور به صورت مجازی در استان کردستان خبر داد و افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ١٢ لغایت ٢٢ بهمن ماه برای شرکت در این راهپیمایی مجازی به آدرس اینترنتی fajr.ccoip.ir مراجعه کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان کرد: قطعنامه سراسری مراسم یوم‌الله ٢٢ بهمن نیز در این سامانه بارگذاری و به تأیید شرکت‌کنندگان خواهد رسید.

وی یادآورشد: مردم همیشه در صحنه استان کردستان درصورت علاقه به فعالیت و کنشگری در فضای مجازی همچنین می‌توانند با انتخاب پوستر، عکس نوشته، آهنگ و… که در بخش پایانی این سامانه بارگذاری شده، ضمن انتشار در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان، در جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب مشارکت کنند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها