تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 17:06
151 بازدید
کد خبر : 192210

برگزاری مجموعه کارگاه‌های مهارت‌های نرم

برگزاری مجموعه کارگاه‌های مهارت‌های نرم

انجمن علمی دانشجویی علوم کامپیوتر و مدیریت دانشگاه کاشان مجموعه کارگاه‌های مهارت‌های نرم (soft skills) را برگزار می‌کند. به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره شامل چهار کارگاه رزومه‌نویسی، مذاکره و فن‌بیان، تیم‌سازی و تیم‌ورکینگ و مقدمه‌ای بر حل مساله است که از ۱۸ تا ۲۴ بهمن ماه برگزار می‌شود. کارگاه “رزومه نویسی” ۱۸ بهمن

برگزاری مجموعه کارگاه‌های مهارت‌های نرم

انجمن علمی دانشجویی علوم کامپیوتر و مدیریت دانشگاه کاشان مجموعه کارگاه‌های مهارت‌های نرم (soft skills) را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این دوره شامل چهار کارگاه رزومه‌نویسی، مذاکره و فن‌بیان، تیم‌سازی و تیم‌ورکینگ و مقدمه‌ای بر حل مساله است که از ۱۸ تا ۲۴ بهمن ماه برگزار می‌شود.

کارگاه “رزومه نویسی” ۱۸ بهمن از ساعت ۱۹ تا ۲۱:۳۰ با تدریس پویا محمدی (دانش‌آموخته MBA) برپا می‌شود و “مذاکره و فن بیان” توسط هادی میری (مجری و گوینده) روز ۲۰ بهمن ساعت ۱۹ تا ۲۱:۳۰ آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام

دو کارگاه “تیم‌سازی و تیم ورکینگ” و “مقدمه‌ای بر حل مساله” با تدریس علی بنائی و دکتر محمد نوری‌زاده (عضو هیات علمی دانشگاه) در روزهای ۲۳ و ۲۴ بهمن از ساعت ۱۹ برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند از طریق پیوند http://www.eventbox.ir/softskills-kucssa-mkua برای شرکت در این دوره ثبت‌نام کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر به شناسه @KComputerScience پیام دهند.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها