تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 11:31
175 بازدید
کد خبر : 188662

برگزاری محفل انس با قرآن کریم به یاد سردار دلها در خراسان شمالی

برگزاری محفل انس با قرآن کریم به یاد سردار دلها در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل اتحادیه قرآنی خراسان شمالی از برگزاری محفل انس با قرآن کریم به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بجنورد و سایر شهرستان های استان خبر داد. لیلا شکرانی، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه محفل انس با قرآن کریم به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در بجنورد برگزار می‌شود،

برگزاری محفل انس با قرآن کریم به یاد سردار دلها در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل اتحادیه قرآنی خراسان شمالی از برگزاری محفل انس با قرآن کریم به یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در بجنورد و سایر شهرستان های استان خبر داد.

لیلا شکرانی، در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه محفل انس با قرآن کریم به مناسبت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی در بجنورد برگزار می‌شود، اظهار کرد: ۱۳ دی ماه، بعد از نماز مغرب و عشاء در حرم امام‌زاده سید عباس(ع) بجنورد برگزار خواهد شد.

وی با تأکید برای ایکنه حضور برای عموم مردم آزاد است، اضافه کرد: مهدی هدایتی‌فر از قاریان آستان قدس رضوی و مهدی شکفته، قربانعلی ایزانلو وحجت الاسلام محمدرضا محمدی از قاریان استانی در این محفل به قرائت آیاتی از قرآن کریم می‌پردازند.

مدیرعامل اتحادیه قرآنی خراسان شمالی اضافه کرد: این محفل با همکاری  اتحادیه موسسات قرآنی و دستگاه‌های فرهنگی استان و مرکز فرهنگی  افق در امامزاده سید عباس (ع) برگزار می‌شود.

شکرانی با اشاره به اینکه به مناسبت سالروز شهادت سردار دلها محافل انس با قرآن در استان برگزار می‌شود، ادامه داد: مؤسسات قرآنی در تمام شهرستان‌های استان نیز محافل انس با قرآن را برگزار می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها