تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 17:43
182 بازدید
کد خبر : 183084

بستر توسعه رشته‌های المپیکی باید فراهم شود

بستر توسعه رشته‌های المپیکی باید فراهم شود

ایسنا/اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ویترین افتخار و جایگاه اصلی ورزش یک کشور در مسابقات برون مرزی مشخص می‌شود و با توجه به اینکه رشته دو و میدانی ظرفیت کسب مدال بالایی دارد در تلاش هستیم تا بستر لازم را برای توسعه آن فراهم کنیم. سید محمد طباطبایی، امروز (شنبه- ۲۵ بهمن ماه)

بستر توسعه رشته‌های المپیکی باید فراهم شود

ایسنا/اصفهان مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: ویترین افتخار و جایگاه اصلی ورزش یک کشور در مسابقات برون مرزی مشخص می‌شود و با توجه به اینکه رشته دو و میدانی ظرفیت کسب مدال بالایی دارد در تلاش هستیم تا بستر لازم را برای توسعه آن فراهم کنیم.

سید محمد طباطبایی، امروز (شنبه- ۲۵ بهمن ماه) در مجمع عمومی سالیانه هیئت دو میدانی استان اصفهان، اظهار کرد: دو و میدانی از رشته‌های مادر و پرمدال المپیکی است که پتانسیل خوبی در اصفهان دارد.

وی افزود: با توجه به دیدگاه اداره کل ورزش نسبت به فعالیت‌های این رشته ورزشی و اینکه ۱۶ رشته المپیکی در دو و میدانی فعال است، اقداماتی در حوزه قهرمانی در حال انجام است تا بتوانیم بسترهای لازم را برای توسعه رشته‌های المپیکی در استان فراهم کنیم.

طباطبایی ادامه داد: ویترین افتخار و جایگاه اصلی ورزش هر کشوری در مسابقات برون مرزی مشخص می‌شود. دو و میدانی یکی از رشته‌های پر مدال در مسابقات المپیک و جهانی است و برای برنامه‌ریزی المپیک ۲۰۲۴ شهرستان هایی را که در استان ظرفیت خوبی دارند شناسایی کردیم تا بتوانیم ورزشکاران خوبی را برای حضور در المپیک تربیت کنیم.

به گزارش ایسنا، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، تصریح کرد: فرزانه فصیحی و رضا قاسمی از ورزشکاران دارای شانس کسب سهمیه هستند و طی برنامه‌ریزی انجام شده، از آن‌ها توسط اداره کل ورزش اصفهان تجلیل شد و برنامه‌های خود را گفتند. مباحث روانشانسی، تغذیه و … این ورزشکاران در حال رصد است و امیدوارم بتوانیم فضای لازم را برای ورزشکاران اصفهان ایجاد کنیم.

وی افزود: فعالیت‌های خوبی در هیئت دو و میدانی انجام شده است، اما باید همچنان تلاش و هم‌افزایی بیشتری انجام شود. مهم‌ترین مشکل اصفهان زیرساخت و پیست تارتان است، پس باید توسعه زیرساخت‌ها را در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها