تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 17:41
215 بازدید
کد خبر : 184521

بهاءالدین خرمشاهی از بیمارستان مرخص شد

بهاءالدین خرمشاهی از بیمارستان مرخص شد

بهاءالدین خرمشاهی که در پی ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بود، مرخص شد. به گزارش ایسنا، این نویسنده و حافظ‌پژوه نوشته است:  «سلام و درود بر همه شما عزیزان. از دعاهای خیر همگی شما به لطف خداوند و با زحمات کادر پزشکی بیمارستان آتیه به منزل برگشته‌ام و درمان به‌طور مداوم در منزل ادامه

بهاءالدین خرمشاهی از بیمارستان مرخص شد

بهاءالدین خرمشاهی که در پی ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری بود، مرخص شد.

به گزارش ایسنا، این نویسنده و حافظ‌پژوه نوشته است:  «سلام و درود بر همه شما عزیزان. از دعاهای خیر همگی شما به لطف خداوند و با زحمات کادر پزشکی بیمارستان آتیه به منزل برگشته‌ام و درمان به‌طور مداوم در منزل ادامه دارد. از لطف بی‌کران شما عزیران کمال تشکر را دارم و از خداوند متعال آرزوی سلامتی برای یکایک شما عزیزان را خواستارم. دوستدار شما بهاءالدین خرمشاهی»

بهاءالدین خرمشاهی، نویسنده، مترجم، طنزپرداز، فرهنگ‌نویس، حافظ‌پژوه، شاعر و همچنین یکی از قرآن‌پژوهان و مترجمان قرآن کریم به زبان فارسی است.

او تألیفاتی در حافظ‌شناسی و تفسیر شعرهای او دارد و پژوهش در شعر و زندگی حافظ شیرازی حوزه تخصصی کار پژوهشی اوست. خرمشاهی تاکنون چندین کتاب درباره حافظ نوشته که در آن میان کتاب «حافظ‌نامه» در زمینه شرح الفاظ، اعلام، مفهوم‌های کلیدی و بیت‌های دشوار حافظ بیش از همه شهرت دارد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها