تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 17:09
172 بازدید
کد خبر : 192232

بهره‌برداری از ۴۳ طرح اشتغال‌زایی بهزیستی در ایجرود

بهره‌برداری از ۴۳ طرح اشتغال‌زایی بهزیستی در ایجرود

ایسنا/زنجان رئیس اداره بهزیستی ایجرود، از بهره‌برداری ۴۳ طرح اشتغال‌زایی این نهاد برای ۴۳ نفر با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد. رضا نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای امسال ۴۳ مورد طرح اشتغال‌زایی برای ۴۳ نفر با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال در زمینه‌های دامداری، فرشبافی، خیاطی،

بهره‌برداری از ۴۳ طرح اشتغال‌زایی بهزیستی در ایجرود

ایسنا/زنجان رئیس اداره بهزیستی ایجرود، از بهره‌برداری ۴۳ طرح اشتغال‌زایی این نهاد برای ۴۳ نفر با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

رضا نوروزی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: از ابتدای امسال ۴۳ مورد طرح اشتغال‌زایی برای ۴۳ نفر با اعتباری بالغ بر ۱۷ میلیارد ریال در زمینه‌های دامداری، فرشبافی، خیاطی، زنبورداری و … برای معلولان، زنان سرپرست و بهبودیافتگان تحت حمایت این اداره ایجاد شده است.

وی گفت: هم‌زمان با دهه مبارک فجر دو طرح اشتغال‌زایی ویژه مددجویان تحت پوشش این سازمان با اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال در زمینه سوپرمارکت و لباس‌فروشی در روستای تله‌گرد و شهر زرین‌آباد افتتاح شد.

نوروزی افزود: در حوزه مسکن نیز امسال ۸ مورد احداث مسکن با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال برای هر واحد  مسکونی در این شهرستان اختصاص یافته است.

این مسئول ادامه داد: توزیع بسته‌های غذایی برای مددجویان به تعداد ۱۲۰ مورد، اهدای ۳ مورد تبلت دانش‌آموزی و توزیع ۷۰ مورد بسته کامل لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان نیازمند و توزیع بسته‌های بهداشتی در بین مددجویان، از دیگر اقداماتی است که امسال توسط این نهاد در این شهرستان صورت گرفته است.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها