تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 17:50
163 بازدید
کد خبر : 188121

بهره‌برداری و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی و زیربنایی در بخش میمه

بهره‌برداری و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی و زیربنایی در بخش میمه

ایسنا/اصفهان فرماندار شاهین‌شهر و میمه از کلنگ زنی طرح‌های عمرانی، زیربنایی، رفاهی و گردشگری با پیش بینی ۲۱میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار و بهره برداری از طرح‌های عمرانی، زیربنایی و … با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان در بخش میمه شهرستان شاهین شهر، خبر داد. اسفندیار تاجمیری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان

بهره‌برداری و کلنگ زنی طرح‌های عمرانی و زیربنایی در بخش میمه

ایسنا/اصفهان فرماندار شاهین‌شهر و میمه از کلنگ زنی طرح‌های عمرانی، زیربنایی، رفاهی و گردشگری با پیش بینی ۲۱میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار و بهره برداری از طرح‌های عمرانی، زیربنایی و … با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان در بخش میمه شهرستان شاهین شهر، خبر داد.

اسفندیار تاجمیری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: همزمان با هشتمین روز از یوم الله دهه فجر در چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی طرح‌های عمرانی و زیر بنایی بخش میمه با ۲۱ میلیارد تومان هزینه در حوزه‌های راهداری، مخابراتی و … به بهره‌برداری رسید، همچنین کلنگ طرح‌های عمرانی، زیربنایی، گردشگری و … با پیش بینی ۲۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار در راستای رونق و توسعه شهرستان به زمین زده شد.

تاجمیری با بیان اینکه در بخش میمه شهرستان کلنگ سه طرح عمرانی، زیربنایی و گردشگری با اعتبار ۲۰ میلیارد تومان به زمین زده شد، افزود: در هشتمین روز دهه مبارک فجر در بخش توسعه و رونق صنعت گردشگری و جذب توریسم کلنگ ۳۰ دستگاه پروژه بوم گردی و ویلاسازی و نیز احداث سرای سالمندان با مشارکت بخش خصوصی با زیربنای ۴هزار مترمربع و پیش بینی ۱۰ میلیارد تومان اعتبار، احداث مخزن تامین هزار متر مکعب آب شرب شهر لایبید به صورت مشارکتی شهرداری با خیران و پیش بینی ۳ میلیارد تومان اعتبار، احداث جاده کمربندی لایبید مشارکتی شهرداری با خیر به طول ۲ کیلومتر و پیش‌بینی ۵ میلیارد تومان اعتبار و محوطه‌سازی و ساخت المان شهدای گمنام لایبید با ۲ میلیارد اعتبار توسط معاون عمرانی استانداری اصفهان به زمین زده شد.

فرماندار شاهین‌شهر و میمه با اشاره به بهرداری نمادین از دستاوردهای مخابراتی و کلنگ زنی این طرح ها در شهر لایبید میمه، تصریح کرد: در بخش میمه ساختمان اداری شهرداری لایبید با ۱۲۰۰ متر مربع زیربنا و ۷ میلیارد تومان اعتبار و نیز پد هوایی بالگرد امداد و ارژانس ۱۱۵ لایبید با زیر ۸ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید. همچنین در حوزه توسعه خدمات ارتباطی و مخابراتی جمعا ۲۵ طرح بهره‌برداری و کلنگ زنی شد.

تاجمیری ادامه داد: در بخش مخابرات ۹ طرح فنی توسعه‌ای با ۶ میلیارد تومان اعتبار مورد بهره‌برداری و کلنگ ۱۶ طرح فنی توسعه‌ای دیگر نیز در شهرستان با پیش بینی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه به صورت نمادین در شهر لایبید به زمین زده شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها