تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 17:55
150 بازدید
کد خبر : 183185

بیانیه گام دوم انقلاب در سلسله نشست‌های گام بالندگی تبیین می‌شود

بیانیه گام دوم انقلاب در سلسله نشست‌های گام بالندگی تبیین می‌شود

ایسنا/ایلام مدیرفرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان ایلام از برگزاری سلسله نشست‌های «گام بالندگی» با موضوع تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خبر داد. «محسن ملکی» در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: اولین نشست از این سلسله جلسات با موضوع گام دوم و سبک زندگی اسلامی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین  دکتر

بیانیه گام دوم انقلاب در سلسله نشست‌های گام بالندگی تبیین می‌شود

ایسنا/ایلام مدیرفرهنگی جهاددانشگاهی واحد استان ایلام از برگزاری سلسله نشست‌های «گام بالندگی» با موضوع تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی خبر داد.

«محسن ملکی» در گفت و گو با ایسنا، با اعلام این خبر، اظهار کرد: اولین نشست از این سلسله جلسات با موضوع گام دوم و سبک زندگی اسلامی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین  دکتر غیاثی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان برگزار شد.

وی با تاکید بر اینکه مخاطب این طرح جامعه دانشگاهی استان دانشجویان، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه ها هستند، ادامه داد: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری بر مخاطب قرار دادن جوانان در این بیانیه، قطعا تبیین و پرداختن به ابعاد بیانیه گام دوم  در بین جامعه جوان و دانشگاهی استان در شرایط کنونی ضرورتی است که باید هوشمندانه به آن پرداخت.

مدیر فرهنگی جهاددانشگاهی استان ایلام با تقدیر از همکاری دانشگاه‌های استان از جمله دانشگاه‌های ایلام،  علمی کاربردی ، علوم پزشکی و پیام نور در شکل گیری و اجرای این طرح ابراز امیداوری کرد برگزاری چنین نشست‌هایی بتواند با پرداختن به فرازها و تاکیدات مقام معظم رهبری در گام دوم به آشنایی هرچه بیشتر دانشجویان و جامعه دانشگاهی استان با این بیانیه کمک کند.

ملکی با بیان اینکه جامعه هدف در اجرای این طرح از حضور اساتید و مدرسان مجرب حوزه و دانشگاه بهره‌مند خواهند شد ، تاکید کرد:  این نشست‌ها به دلیل شیوع کرونا و به منظور رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت مجازی و در قالب وبینار برگزار  می‌شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها