تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 17:10
160 بازدید
کد خبر : 187827

تاکید هنیه بر عزم حماس برای پایان دو دستگی در فلسطین

تاکید هنیه بر عزم حماس برای پایان دو دستگی در فلسطین

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تماس تلفنی برقرار و در آن بر عزم و اراده ثابت خود برای خاتمه بخشیدن به اختلافات و دودستگی‌ها و تحقق آشتی تاکید کرد. به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس

تاکید هنیه بر عزم حماس برای پایان دو دستگی در فلسطین

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین تماس تلفنی برقرار و در آن بر عزم و اراده ثابت خود برای خاتمه بخشیدن به اختلافات و دودستگی‌ها و تحقق آشتی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت شبکه خبری روسیا الیوم، اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین، در جریان تماس تلفنی با یکدیگر، دستیابی به توافق درباره برگزاری انتخابات در نشست قاهره را متقابلاً به یکدیگر تبریک گفتند.

دو طرف در جریان این گفت‌وگوی تلفنی بر قدم برداشتن با یکدیگر در مسیر برگزاری انتخابات در تاریخ های مشخص شده تاکید و اعلام کردند که این انتخابات به گونه‌ای برگزار می‌شود که منعکس کننده چهره متمدن ملت فلسطین باشد.

اسماعیل هنیه نیز بر عزم و اراده ثابت حماس برای پایان بخشیدن به اختلافات و دودستگی‌ها و تحقق آشتی، ایجاد یک نظام سیاسی مبتنی بر کثرت گرایی و همکاری ملت فلسطین در داخل و خارج و نیز تقویت همکاری مشترک جهت مقابله با رژیم اشغالگر و سیاست‌های آن تاکید کرد.

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس همچنین تصریح کرد، جنبش حماس تصمیم گرفته است که رو به جلو قدم بردارد و به عقب برنگردد و با روحیه‌ای مثبت تمامی جزئیات را بررسی کند.

وی از مصر به خاطر میزبانی نشست گفت‌وگوهای ملی فلسطینیان تشکر و قدردانی کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها