تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 17:07
148 بازدید
کد خبر : 182244

تجلیل از دکتر امامی، استاد پیشکسوت دانشگاه چمران اهواز

تجلیل از دکتر امامی، استاد پیشکسوت دانشگاه چمران اهواز

ایسنا/خوزستان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری آیین تجلیل از ۴۰ سال خدمات علمی و فرهنگی استاد پیشکسوت این دانشگاه خبر داد. عبدالرحیم هوشمند در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری آیین نکوداشت ۴۰ سال خدمات علمی و فرهنگی استاد امامی، اظهار کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز

تجلیل از دکتر امامی، استاد پیشکسوت دانشگاه چمران اهواز

ایسنا/خوزستان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز از برگزاری آیین تجلیل از ۴۰ سال خدمات علمی و فرهنگی استاد پیشکسوت این دانشگاه خبر داد.

عبدالرحیم هوشمند در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری آیین نکوداشت ۴۰ سال خدمات علمی و فرهنگی استاد امامی، اظهار کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز به منظور بزرگداشت اساتید و پیشکسوتان، سالانه برنامه‌هایی برگزار می‌کند و در این راستا امروز (۲۶ بهمن) یک آیین مجازی با عنوان “چشمه مهر” به منظور پاسداشت خدمات علمی و فرهنگی دکتر نصرالله امامی، استاد زبان و ادبیات فارسی دانشگاه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به سابقه علمی این استاد، گفت: دکتر نصرالله امامی در سال ۱۳۵۵ به استخدام دانشگاه جندی شاپور سابق (دانشگاه شهید چمران فعلی) درآمدند. مدیریت گروه زبان و ادبیات فارسی، عضویت در هیأت ممیزه دانشگاه و برگزیده شدن به عنوان استاد برجسته دانشگاه، از جمله افتخارات دکتر امامی است. استاد امامی همچنین در سال ۱۳۷۵ موفق به ارتقا به رتبه استادی شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: با توجه به خدمت ارزشمند ۴۰ ساله این استاد، برنامه‌ای به منظور نکوداشت خدمات فرهنگی و علمی وی برگزار خواهد شد. این برنامه ساعت ۱۵ امروز یکشنبه (۲۶ بهمن‌ماه) به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، دکتر نصرالله امامی، استاد تمام پیشکسوت دانشگاه شهید چمران اهواز در سال ۱۳۲۸ در آبادان متولد شد. وی سال ۱۳۵۵ در دانشگاه جندی شاپور سابق به استخدام دانشگاه درآمد؛ این حافظ‌شناس و خاقانی‌پژوه در سال ۱۳۷۵ موفق به ارتقا به رتبه استادی شد. ریاست انجمن علمی نقد ادبی ایران، تالیف و ترجمه آثار علمی، کتب و مقالات گوناگون و انتخاب به عنوان استاد نمونه کشوری، بخشی از افتخارات علمی استاد امامی است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها