تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 دی 1400 - 17:22
50 بازدید
کد خبر : 191367

تحویل ۱۵ دستگاه خودرو به آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان توسط بنیاد برکت

تحویل ۱۵ دستگاه خودرو به آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان توسط بنیاد برکت

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان از تحویل ۱۵ دستگاه خودروی ون در راستای جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل توسط بنیاد برکت در استان خبر داد. به گزارش ایسنا علیرضا راشکی اظهارکرد: ۱۵ دستگاه خودروی ون در راستای جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل با ارزش بالغ

تحویل ۱۵ دستگاه خودرو به آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان توسط بنیاد برکت

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان از تحویل ۱۵ دستگاه خودروی ون در راستای جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل توسط بنیاد برکت در استان خبر داد.

به گزارش ایسنا علیرضا راشکی اظهارکرد: ۱۵ دستگاه خودروی ون در راستای جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل با ارزش بالغ بر ۱۰۰میلیارد ریال توسط بنیاد برکت تحویل آموزش و پرورش استان داده شد.

وی بیان کرد: مقرر شده که این خودروها در ۱۵ نقطه از استان مستقر و کار جابجایی دانش‌آموزانی که در مناطق صب العبور زندگی می‌کنند و رفت و آمد به مدرسه برایشان مشکل است را انجام دهند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: در حال حاضر ۵ میلیارد تومان جهت خرید تجهیزات شبیه ساز هنرستان های استان توسط بنیاد برکت هزینه شده است.

گفتنی است: این خودروها با حضور مدیرعامل بنیاد برکت، معاون اقتصادی استاندار سیستان بلوچستان، نماینده امام جمعه زاهدان و مدیرکل آموزش وپرورش سیستان و بلوچستان تحویل آموزش و پرورش داده شده است.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها