تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 17:53
168 بازدید
کد خبر : 183154

تسلیت حزب جمهوریت در پی حادثه جاده اهواز – خرمشهر

تسلیت حزب جمهوریت در پی حادثه جاده اهواز – خرمشهر

حزب جمهوریت ایران اسلامی در پی حادثه دلخراش تصادف زنجیره ای صبح دیروز (شنبه) در جاده اهواز به خرمشهر که منجر به درگذشت ده نفر از هموطنانمان و مصدومیت جمعی از آنها شد، پیام تسلیتی صادر کرد. به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم انالله واناالیه راجعون درگذشت

تسلیت حزب جمهوریت در پی حادثه جاده اهواز - خرمشهر

حزب جمهوریت ایران اسلامی در پی حادثه دلخراش تصادف زنجیره ای صبح دیروز (شنبه) در جاده اهواز به خرمشهر که منجر به درگذشت ده نفر از هموطنانمان و مصدومیت جمعی از آنها شد، پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش ایسنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله واناالیه راجعون
درگذشت دلخراش و شهادتگونه جمعی از هموطنان خوزستانی شاغل در شرکت نفت یادآوران موجب تاثر و تاسف اعضای حزب جمهوریت ایران اسلامی را فراهم آورد.
در استانی که مجموعه های عظیم صنعتی و در جاده ای که اطراف آن میادین عظیم نفتی و زمین های متعلق به کشت نیشکر می باشد و هر ساله میزبان صدها هزار زائر اربعین حسینی و مناطق عملیاتی جنوب کشور است، شایسته نیست که چنین مسیر پر تردد و قدیمی تبدیل به رهگذر مرگ تعدادی از هموطنانمان شود و متأسفانه هر سال ده ها خانواده عزادار عزیزانشان شوند.

حزب جمهوریت ایران اسلامی با عرض تسلیت به خانواده های عزادار این سانحه دلخراش و آرزوی صبر و شکیبایی برای آنان، از دولتمردان و بخصوص مدیران اجرایی انتظار دارد تا در اسرع وقت نسبت به بهسازی چنین جاده هایی که موجب افزایش ناامنی و حوادث ناگوار می گردد، اقدامات لازم و فوری را در دستور کار خود قرار داده ورضایت و خوشنودی شهروندان عزیز را فراهم سازند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها