تاریخ انتشار : جمعه 17 دی 1400 - 17:08
131 بازدید
کد خبر : 186882

تشکیل اتحاد جدید اپوزیسیون مصر در خارج از این کشور

تشکیل اتحاد جدید اپوزیسیون مصر در خارج از این کشور

مخالفان مصر در خارج از این کشور، یک اتحاد جدید علیه رژیم مصر تحت عنوان «اتحاد نیروهای ملی مصر» تشکیل خواهند داد. به گزارش ایسنا، یک منبع نزدیک به مخالفان در گفت‌وگو با خبرنگار آناتولی اظهار کرد که مخالفان امروز طی نشستی در هتلی در استانبول تشکیل این اتحاد را اعلام خواهند کرد. در این

تشکیل اتحاد جدید اپوزیسیون مصر در خارج از این کشور

مخالفان مصر در خارج از این کشور، یک اتحاد جدید علیه رژیم مصر تحت عنوان «اتحاد نیروهای ملی مصر» تشکیل خواهند داد.

به گزارش ایسنا، یک منبع نزدیک به مخالفان در گفت‌وگو با خبرنگار آناتولی اظهار کرد که مخالفان امروز طی نشستی در هتلی در استانبول تشکیل این اتحاد را اعلام خواهند کرد.

در این نشست برخی مخالفان مصری از جمله ایمن نور، یکی از نامزدهای ریاست جمهوری مصر نمایندگان از سازمان اخوان المسلمین، لیبرال‌ها و برخی افراد مستقل شرکت خواهند کرد.

این منبع اظهار کرد که برگزیده شدن ۱۱ فوریه به عنوان تاریخ اعلام این اتحاد جدید که حسنی مبارک، رئیس‌ جمهوری سابق در جریان انقلاب ۲۵ مصر در ۱۱ فوریه استعفا کرده بود، اشاره به تقاضاها برای سقوط عبدالفتاح سیسی، رئیس جمهوری کنونی مصر است.

همچنین به گفته این منبع، اتحاد جدید اپوزیسیون مصر اهدافی از قبیل «سقوط سیسی، تحقق همه اهداف انقلاب ۲۵ ژانویه، آزادی فوری زندانیان و ایجاد روند انتقالی عادل» را دنبال خواهد کرد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها