تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 17:38
161 بازدید
کد خبر : 185247

تشکیل میز خدمت توسط سه نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نماز جمعه

تشکیل میز خدمت توسط سه نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نماز جمعه

ایسنا/آذربایجان شرقی سه نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی،  پیش از ایراد خطبه‌های نماز جمعه ۲۴ بهمن ماه در مصلی امام خمینی (ره) تبریز میز خدمت تشکیل داده و با مردم دیدار کرده و مشکلات آنان را جویا شدند.  روح الله متفکرآزاد، محمدحسین فرهنگی و علیرضا منادی امروز در این میز خدمت

تشکیل میز خدمت توسط سه نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در حاشیه نماز جمعه

ایسنا/آذربایجان شرقی سه نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی،  پیش از ایراد خطبه‌های نماز جمعه ۲۴ بهمن ماه در مصلی امام خمینی (ره) تبریز میز خدمت تشکیل داده و با مردم دیدار کرده و مشکلات آنان را جویا شدند.

 روح الله متفکرآزاد، محمدحسین فرهنگی و علیرضا منادی امروز در این میز خدمت در حاشیه نماز جمعه به بررسی صحبت‌ها و مشکلات مردمی پرداختند.

متفکرآزاد در این راستا در گفت‌وگو با ایسنا، گفت: امروز توفیقی شد تا در نماز جمعه تبریز با همراهی مردم، میز خدمتی را تشکیل دهیم و در خدمت مردم شریف تبریز باشیم.

وی افزود: هرچند نمایندگان مردم، هر هفته مراجعات مردمی را در دفترهای خود برگزار می‌کنند، اما امروز به جای این‌که مردم به دفتر ما بیایند، ما به پیش مردم آمدیم تا از این طریق، مردم راحت تر صحبت‌های خود را بیان کنند و ما نیز در حد توان پاسخ بدهیم.

وی با تقدیر و تشکر از حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز برای ترتیب دادن این میز خدمت، اظهار کرد: مراجعات امروزی در زمینه‌های مختلفی انجام گرفت، از جمله مشکلاتی در خصوص استخدام، مطالبات اقشار مختلف و … بود و ما نیز سعی کردیم تا این مشکلات و گرفتاری‌های مردم را در حد توان از راه قانونی حل کنیم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم، امام جمعه تبریز نیز با حضور در این جمع، به پای صحبت‌های مردمی نشست.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها