تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دی 1400 - 19:04
65 بازدید
کد خبر : 193127

تشکیل ۲۵۹ پرونده برای صنوف متخلف قزوین/ نانوایان در صدر متخلفان

تشکیل ۲۵۹ پرونده برای صنوف متخلف قزوین/ نانوایان در صدر متخلفان

ایسنا/قزوین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: ۶۰ اکیپ گشت مشترک در دی‌ ماه از واحدهای بنکداری کالاهای اساسی مانند محصولات لبنی، روغن، برنج و گوشت قرمز بازرسی کردند که برای ۲۵۹ واحد صنفی پرونده تخلف تشکیل شد. هوشنگ محمدی اظهار کرد: در راستای ز، نظارت بر بازار و مراکز عرضه استان تشدید می‌شود و با

تشکیل ۲۵۹ پرونده برای صنوف متخلف قزوین/ نانوایان در صدر متخلفان

ایسنا/قزوین مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین گفت: ۶۰ اکیپ گشت مشترک در دی‌ ماه از واحدهای بنکداری کالاهای اساسی مانند محصولات لبنی، روغن، برنج و گوشت قرمز بازرسی کردند که برای ۲۵۹ واحد صنفی پرونده تخلف تشکیل شد.

هوشنگ محمدی اظهار کرد: در راستای ز، نظارت بر بازار و مراکز عرضه استان تشدید می‌شود و با متخلفان طبق قانون برخورد خواهد شد.

بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی ز، وی خاطرنشان کرد: در ادامه نظارت بر بازرسی‌ها با برگزاری ۶۰ اکیپ گشت مشترک در دی‌ماه از واحدهای تولیدی و توزیعی و صنفی استان و واحدهای بنکداری کالاهای اساسی در خصوص تولید محصولات لبنی، روغن، برنج و گوشت قرمز بازرسی به عمل آمد و برای ۲۵۹ واحد صنفی پرونده تخلف تشکیل شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان قزوین با اعلام اینکه بیشترین تخلف مربوط به صنف نانوایان با ۱۱۱ پرونده است، تصریح کرد: در این بازدیدها برای یک قنادی مطرح که بدون در نظر قیمت برای مصرف‌کننده خودسرانه اقدام به افزایش قیمت کرده بود، پرونده تخلف تشکیل شد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها