تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 15:54
163 بازدید
کد خبر : 181788

تظاهرات اسرائیلی‌ها علیه نتانیاهو

تظاهرات اسرائیلی‌ها علیه نتانیاهو

شهروندان اسرائیلی‌ برای سی و چهارمین هفته متوالی علیه نخست‌وزیر این رژیم و مدیریت ناکارآمد وی در عرصه اقتصادی و مبارزه با کرونا تظاهرات کردند. به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، هزاران اسرائیلی برای سی و چهارمین هفته متوالی در تعدادی از شهرهای اراضی اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی

تظاهرات اسرائیلی‌ها علیه نتانیاهو

شهروندان اسرائیلی‌ برای سی و چهارمین هفته متوالی علیه نخست‌وزیر این رژیم و مدیریت ناکارآمد وی در عرصه اقتصادی و مبارزه با کرونا تظاهرات کردند.

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، هزاران اسرائیلی برای سی و چهارمین هفته متوالی در تعدادی از شهرهای اراضی اشغالی علیه بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تظاهرات کرده و خواهان استعفای او شدند.

از حدود هفت ماه پیش معترضان هر هفته در مقابل مقر اقامت نتانیاهو در خیابان بالفور قدس و منزلش در قیساریه و خیابان‌های اصلی تظاهرات کرده و خواهان برکناری نتانیاهو به دلیل محاکمه وی در پرونده‌های فساد و سوء مدیریت به دلیل بحران کرونا هستند.

معترضان تأکید کردند، نتانیاهو نمی‌تواند درحالی که به اتهام خیانت در امانت و قبول رشوه و حیله‌گری محاکمه می‌شود، نخست‌وزیر باشد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها