تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دی 1400 - 17:20
200 بازدید
کد خبر : 185095

تقدیر امام جمعه ورامین از حضور خودرویی و موتوری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

تقدیر امام جمعه ورامین از حضور خودرویی و موتوری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

ایسنا/تهران خطیب جمعه ورامین گفت: وظیفه می دانم از همه عزیزان و مردم بزرگوار و مسئولانی که به خوبی در ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن همراهی کردند تشکر کنم. به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین، ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در مراسم یوم الله

تقدیر امام جمعه ورامین از حضور خودرویی و موتوری مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن

ایسنا/تهران خطیب جمعه ورامین گفت: وظیفه می دانم از همه عزیزان و مردم بزرگوار و مسئولانی که به خوبی در ایام الله دهه فجر و ۲۲ بهمن همراهی کردند تشکر کنم.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین، ضمن تقدیر از حضور باشکوه مردم در مراسم یوم الله ۲۲ بهمن اظهار کرد: با وجود لزوم رعایت مسائل بهداشتی مردم با حضور انقلابی با موتور و خودرو در مراسم شرکت کردند و وظیفه می دانم از همه عزیزان و مردم بزرگوار و مسئولانی که به خوبی همراهی کردند تشکر کنم.

محمودی افزود: قطعاً حضور معنادار مردم در این مراسم در شرایط حساس کنونی پیام محکمی به دنیای استکبار بود که مردم با وجود تمام سختی‌ها و ناجوانمردی‌ها پای اسلام و انقلاب ایستاده اند و هرگز دست از پیروی از رهبر نخواهند کشید.

محمودی با اشاره به این که فردا اول ماه رجب و سالروز میلاد امام باقر است، گفت: فضیلت ماه رجب بسیار زیاد است اعمال و دعاهایی که برای این ماه وارد شده را در مفاتیح ملاحظه کنید، خوشا به حال آنان که از ماه رجب خود را برای ماه ضیافت الله آماده می‌کنند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به اینکه ۲۴ بهمن در تقویم به نام روز اقتصاد مقاومتی و کارآفرینی نام‌گذاری شده است، گفت: به همین مناسبت است که همیشه نسبت به رفع موانع تولید و کار و زمینه سازی تولید تذکر داده ام امروز هم تاکید می‌کنم با لطف الهی علیرغم تمام مشکلات و کارشکنی‌ها یبیرونی و داخلی ما در حوزه تولید و صنعت شاهد جهش هستیم ولی در مدیریت آن ضعیف داریم که باید اصلاح شود و امیدواریم در آینده از نظر اقتصادی نیز به یک قدرت تبدیل شویم.

خطیب جمعه ورامین با اشاره به سالروز صدور حکم ارتداد سلمان رشدی توسط امام افزود: صدور این حکم در سال ۶۷ از صلابت و اقتدار ایشان بود، علیرغم برخی سیاسیون آن روز که نگران بودند ولی امام با قاطعیت حکم اعدام را صادر کرد، پاسداری از حریم‌های دینی و اعتقادی جامعه اسلامی از وظایف مهم یک رهبر دینی است و علمای شیعه در طول تاریخ غیبت کبری مرزبانان اعتقادات جامعه بوده و هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان کرد: یادی کنیم از مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی که امروز مصادف است با اربعین ایشان، این عالم بزرگوار و شاگرد برجسته مکتب امام نیز از عالمان جامعه علم و دین بود که مناظره ایشان با گروه‌های منحرف فراموش نخواهد شد، همچنین ارتحال عالم ربانی آیت الله ضیا را نیز تسلیت عرض می‌کنیم این عالم بزرگوار و استاد برجسته اخلاق منشاء آثار و برکات بود که از فیض وجودش محروم شدیم.

محمودی در ادامه به بیانات ارزشمند مقام معظم رهبری در دیدار با فرماندهان نیروی هوایی درباره برجام اشاره کرد.

وی گفت: امروز انقلاب و نظام اسلامی از نعمت‌های الهی است و برگرفته از ولایت است، هر کس به این انقلاب خدمت کند شکرگزار است و هر کس با گفتار و عمل خیانت و بدبینی کند باید قیامت پاسخگو باشد.

امام جمعه موقت ورامین بیان کرد: ۴۲ سال از پیروزی این انقلاب اسلامی گذشته و باید با تمام وجود از آن حفاظت کنیم اگر نواقصی می‌بینیم آن را اصلاح کنیم، امام و شهدا این امانت را به ما سپرده اند و یقیناً باید در قبال آن پاسخگو باشیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها