تاریخ انتشار : پنجشنبه 16 دی 1400 - 17:14
146 بازدید
کد خبر : 186270

تلاش برای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

تلاش برای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال بررسی وضعیت مراکز درمانی هستیم تا به کمک داشته های موجود بتوانیم خدمات مطلوب به بیمه شدگان محترم ارائه نمائیم.  “دکتر اصغر بهور” با تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب افزود: بیمه شدگان و کارگران ولی نعمتان ما هستند ما

تلاش برای ارائه خدمات مطلوب به بیمه شدگان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال بررسی وضعیت مراکز درمانی هستیم تا به کمک داشته های موجود بتوانیم خدمات مطلوب به بیمه شدگان محترم ارائه نمائیم.

 “دکتر اصغر بهور” با تبریک دهه مبارک فجر و گرامیداشت ایام پیروزی انقلاب افزود: بیمه شدگان و کارگران ولی نعمتان ما هستند ما هر چه داریم از برکت وجود این قشر زحمتکش و مولد کشور است.
وی تصریح کرد: میدانیم کارگران دچار کمبودها و چالشهایی در زمینه درمان هستند و سعی ما این است که با یک کار جهادی کمبودهای پیشرو را از سر راه برداریم و بر آن ها فائق آئیم تا موانع را به حداقل یا صفر برسانیم و در این مسیر به کمک شما شرکای اجتماعی سازمان نیازمندیم.
مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: در حال بررسی وضعیت مراکز درمانی هستیم تا به کمک داشته های موجود بتوانیم خدمات مطلوب به بیمه شدگان محترم ارائه نمائیم.
بهور تاکید کرد: چشم انداز توسعه مراکز درمانی سرپایی را برای ارائه خدمات بهتر در دستور کار داریم.
وی ادامه داد: توسعه بیمارستان یاسوج جهت ارائه خدمات مطلوب بستری یکی دیگر از برنامه هاست.
مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: بررسی و پی گیری جهت طرح پیشنهادی یک بیمارستان در دهدشت دیگر برنامه ماست احداث درمانگاه و مجتمع رفاهی شهرستان سی سخت را نیز دنبال می کنیم.
بهور تصریح کرد: در سرانه تخت بستری در شهرستانهای چهار گانه کهگیلویه، چرام، لنده و بهمئی کمبود وجود دارد و نیاز به حمایت وزارت بهداشت و همچنین سازمان تامین اجتماعی هست که این موانع بر طرف شود.
وی اظهار کرد: کمبود حدود ۱۵۰تخت بستری داریم چون به ازای هر ۱۰۰۰نفر باید یک تخت بستری وجود داشته باشد.
“علیرضا جنتی” دبیر اجرایی خانه کارگر کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: تنها امید کارگران بعد خداوند متعال در این شرایط سخت کرونایی و معیشتی، خدمات تامین اجتماعی است که به کارگران در مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی ارائه می شود چون کارگران به سختی زندگی میکنند و در تامین نان خود مشکل دارند، دیگر هزینه ای برای انجام امور درمانی ندارند علرغم زحمات زیادی که مدیرو کارکنان درمان تامین اجتماعی استان در جهت بر طرف کردن مشکلات درمانی کشیده اند انتظار خدمات بهتری را از مجموع تامین اجتماعی داریم.
“دکتر اردشیری” رئیس دو اتحادیه کارگری کشوری و استانی بیان کرد: در هر جلسه که در محضر مسئولین ارشد استان و کشور بودم خاطرنشان کردم که از خدمات مدیران و کارکنان تامین اجتماعی در استان راضی هستیم ولی لیاقت کارگران شریف جامعه بیش از این است و باید دیگر مدیران استان در راستای کمک به تامین اجتماعی جهت بر طرف نمودن چالش های درمانی کارگران دست یاری داده و در این مسیر اقداماتی انجام دهند تا مشکلات به حداقل رسد.
” کرمی” رئیس کانون بازنشستگان خاطرنشان کرد: از دکتر بهور بسیار تشکر و قدردانی می کنیم چند سالی بود که جای مناسبی برای انجام امور محوله بازنشستگان نداشتیم و هر چه با مدیران قبلی جلسه می گذاشتم به نتیجه نمی رسیدیم با آمدن دکتر بهور و در اولین جلسه ایشان مشکل کمبود جای ما را حل کرد و خداوند به ایشان خیر عطا فرماید و درمسیر کارهایشان که به نفع اقشار ضعیف همچون کارگران و بازنشستگان است موفق و موید باشند.
به گزارش ایسنا، “علیرضا جنتی” دبیر اجرایی خانه کارگر کهگیلویه و بویراحمد بهمراه ” اردشیری” رئیس اتحادیه رانندگان کشور و رئیس اتحادیه کارگران ساختمانی و “کرمی” رئیس کانون بازنشستگان با “اصغر بهور” مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت و گو کردند.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها