تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 17:26
139 بازدید
کد خبر : 189125

تلاش محمدیاری برای ثبت بالاترین رکورد در مسابقات رکوردگیری دوومیدانی

تلاش محمدیاری برای ثبت بالاترین رکورد در مسابقات رکوردگیری دوومیدانی

دارنده مدال نقره مسابقات جهانی امارات در پرتاب دیسک گفت: با تمریناتی که طی یکسال گذشته داشتم به دنبال ثبت بالاترین رکورد در مسابقات رکوردگیری و تثبیت جایگاه خود برای اعزام به بازی های پارالمپیک توکیو هستم. علی محمدیاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: یکسال است که به سختی تمرین می‌کنم تا

تلاش محمدیاری برای ثبت بالاترین رکورد در مسابقات رکوردگیری دوومیدانی

دارنده مدال نقره مسابقات جهانی امارات در پرتاب دیسک گفت: با تمریناتی که طی یکسال گذشته داشتم به دنبال ثبت بالاترین رکورد در مسابقات رکوردگیری و تثبیت جایگاه خود برای اعزام به بازی های پارالمپیک توکیو هستم.

علی محمدیاری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: یکسال است که به سختی تمرین می‌کنم تا در مرحله دوم مسابقات رکوردگیری که اواخر اسفند در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می شود، با ثبت بالاترین رکورد در لیست دوومیدانی کاران اعزامی به پارالمپیک توکیو قرار بگیرم.

وی گفت: در مرحله اول رکوردگیری که مهرماه برگزار شد موفق به ثبت رکورد ۴۳ متر و ۱۷ سانتی متر شدم، در مرحله دوم سعی دارم این رکورد را تا ۴۵ متر در پرتاب دیسک افزایش داده و به عنوان یکی از ورزشکاران شانس کسب طلا راهی توکیو شوم.

این پرتابگر پارالمپیکی با اشاره به رفع مشکل خود برای استفاده از تجهیزات سالن بدنسازی مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم واقع در شهر ری، افزود: این مجموعه ویژه ورزشکاران معلول و زیر نظر سازمان ورزش شهرداری است که به دلیل کرونا در یک سال گذشته امکان استفاده از امکانات و تجهیزات سالن بدنسازی و استخر سرپوشیده آن وجود نداشت اما خوشبختانه چند روزی است که سالن بدنسازی آن باز شده و مشکلی برای استفاده نداریم.

وی در پایان با اشاره به تعطیل بودن استخر سرپوشیده مجموعه فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم، افزود: در حال حاضر به دلیل پرفشار بودن تمرینات و آماده سازی خود برای شرکت در مرحله دوم رکوردگیری، نیاز به ریکاوری و آب درمانی داریم که هنوز امکان استفاده از استخر سرپوشیده این مجموعه به ورزشکاران معلول داده نشده، امیدوارم با مساعدت اماکن ورزشی و مدیریت مجموعه قمر بنی هاشم شرایط استفاده از استخر حداقل برای ورزشکاران پارالمپیکی فراهم شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها