تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 - 16:46
182 بازدید
کد خبر : 192071

توزیع ۳۰۰ هزار ماسک رایگان در بروجرد

توزیع ۳۰۰ هزار ماسک رایگان در بروجرد

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد از توزیع ۳۰۰ هزار ماسک رایگان در شهرستان خبر داد. احمد گودرزیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پایان دهه فجر و اول اسفندماه سال گذشته وارد بحث انتخابات نمایندگان شورای اسلامی مجلس شدیم که توانستیم به یک انتخابات سالم و در شان مردم دو نماینده را راهی

توزیع ۳۰۰ هزار ماسک رایگان در بروجرد

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد از توزیع ۳۰۰ هزار ماسک رایگان در شهرستان خبر داد.

احمد گودرزیان در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در پایان دهه فجر و اول اسفندماه سال گذشته وارد بحث انتخابات نمایندگان شورای اسلامی مجلس شدیم که توانستیم به یک انتخابات سالم و در شان مردم دو نماینده را راهی مجلس کنیم.

وی تصریح کرد: بعد از انتخابات بحث کرونا به وجود آمد که شاهد این بودیم علی‌رغم اینکه هیچ‌گونه لوازم اولیه را نداشتیم ژل و ماسک نبود ولی با همکاری دستگاه‌ها و بخش خصوصی توانستیم مواد ضدعفونی‌کننده در شهرستان تولید کنیم.

معاون استاندار لرستان خاطرنشان کرد: در راستای تولید مواد ضدعفونی‌کننده علاوه بر اینکه توانستیم شهرستان را تأمین کنیم به شهرستان‌های نیز دیگر کمک شد.

گودرزیان اضافه کرد: این ویروس شاید کاری کرد که مردم مقداری از نظر معیشت در فشار قرار گرفتند اما با توان مردم و خیرین در این مدت ۳۰۰ هزار ماسک رایگان توزیع شد.

وی بیان کرد: همچنین در این مدت حدود ۲۵ هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های که از نظر کسب‌وکار بر اثر کرونا آسیب‌دیده بودند توزیع شد.

فرماندار بروجرد ادامه داد: در حال حاضر شهرستان در وضعیت آبی بوده و طرح شهید سلیمانی در بروجرد در حال اجرا است امیدواریم که با کمک مرم به وضعیت سفید برسیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها