تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 17:31
143 بازدید
کد خبر : 182441

تیم «مادر» برگزیده بخش استانی نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در خراسان شمالی

تیم «مادر» برگزیده بخش استانی نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی تیم«مادر» از دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، در مرحله استانی نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران که به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان برگزار شد، حائز رتبه شد و به مرحله منطقه ای راه یافت. در مرحله نیمه نهایی این دور از مسابقات، تیم مادر از دانشگاه علوم پزشکی استان با موضع مخالف و

تیم «مادر» برگزیده بخش استانی نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران در خراسان شمالی

ایسنا/خراسان شمالی تیم«مادر» از دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی، در مرحله استانی نهمین دوره مسابقات مناظره دانشجویان ایران که به همت سازمان دانشجویان جهاددانشگاهی استان برگزار شد، حائز رتبه شد و به مرحله منطقه ای راه یافت.

در مرحله نیمه نهایی این دور از مسابقات، تیم مادر از دانشگاه علوم پزشکی استان با موضع مخالف و تیم جهاد از مرکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی با موضع موافق با موضوع «علت اصلی کاهش تمایل به ازدواج، مشکلات اقتصادی است» به رقابت پرداختند که تیم مادر به مرحله فینال راه پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی خراسان شمالی، بنا به این گزارش همچنین در مناظره دیگر مرحله نیمه نهایی دو تیم منطق از دانشگاه بجنورد با موضع موافق و تیم آبان از دانشگاه کوثر با موضع مخالف با گزاره «اظهارات متهمین اقتصادی باید کاملا علنی و بدون محدودیت به اطلاع عموم برسد» با یکدیگر رقابت کردند که تیم آبان به مرحله نهایی راه یافت اما با انصراف این تیم از ادامه شرکت در مناظرات، تیم مادر از دانشگاه علوم پزشکی برنده این رقابت ها شد و به مرحله منطقه ای راه یافت.

به این ترتیب اعضای تیم مادر شامل “ایمان معصومی، امیر نهاردانی، شایان آل حسن، محمد خدابخشی” و به سرپرستی “سینا کیامنش” در این دور از مسابقات صعود کردند.

دکتر مریم رحمانی، دکتر سعیده قضایی، دکتر محمد خرمی و احسان عباسی، داوری مرحله استانی نهمین دوره مناظرات دانشجویان ایران در خراسان شمالی را بر عهده داشتند.

مرحله استانی نهمین دوره مسابقات ملی مناظرات دانشجویان ایران در خراسان شمالی در بهمن ماه سال ۹۹ به صورت مجازی برگزار شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها