تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 17:05
61 بازدید
کد خبر : 184183

ثبات قدم و روحیه جهادی رمز موفقیت ملت در تمام عرصه‌هاست

ثبات قدم و روحیه جهادی رمز موفقیت ملت در تمام عرصه‌هاست

ایسنا/لرستان یک استاد حوزه و دانشگاه رمز موفقیت ملت ایران در تمام عرصه‌ها را ثبات قدم و روحیه جهادی دانست و گفت: دشمن علی‌الرغم رسانه‌های مختلفی که دارد و با راه انداختن بحث تابستان داغ، در اهداف خود برعلیه ایران شکست خورده است. حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دشمنان در جبهه‌های

ثبات قدم و روحیه جهادی رمز موفقیت ملت در تمام عرصه‌هاست

ایسنا/لرستان یک استاد حوزه و دانشگاه رمز موفقیت ملت ایران در تمام عرصه‌ها را ثبات قدم و روحیه جهادی دانست و گفت: دشمن علی‌الرغم رسانه‌های مختلفی که دارد و با راه انداختن بحث تابستان داغ، در اهداف خود برعلیه ایران شکست خورده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابراهیم طهماسبی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دشمنان در جبهه‌های نظامی، تفرقه‌افکنی و تهاجم فرهنگی شکست خورده‌اند.

وی افزود: جریان تحریف ریشه قرآنی دارد و عامه مردم را هدف قرار داده است، تصمیم‌سازان جامعه باید هوشیار باشند چراکه دشمن برای آنان نیز نقشه دارد و درصدد این هستند که پیشرفت‌ها، جهاد سازندگی و خدمات انقلاب اسلامی نادیده جلوه شود.

طهماسبی با اشاره به اینکه رسانه‌های معاند در حال پنهان‌سازی جنایت‌های اسرائیل، عربستان و آمریکا برعلیه مظلومان عالم هستند، تصریح کرد: زمانی‌که حق و باطل با هم تمیز داده نشود و تصمیم‌ساز اشتباه کند، یک فتنه ایجاد می‌شود.

وی رمز موفقیت ملت ایران در تمام عرصه‌ها را ثبات قدم و روحیه جهادی دانست و افزود: دشمن علی‌الرغم رسانه‌های مختلفی که دارد و با راه انداختن بحث تابستان داغ، در اهداف خود برعلیه ایران شکست خورده است.

این استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه باید با مدیریت جهادی با فساد برخورد شود، عنوان کرد: مبالغی که از مجرمین و مخلین نظام اقتصادی بازپس گرفته می‌شود، وارد حوزه تولید و با نظارت دقیق بر بازار در زمینه شکوفایی آن کوشش شود.

وی با اشاره به استحکام و استواری انقلاب اسلامی ایران، افزود: مفهوم تنش‌زدایی، صبر، حجاب، انقلابی‌گری و عدالت‌خواهی از نمونه  مواردی است که دشمنان درصدد تحریف آن هستند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها