تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1402 - 15:17
97 بازدید
کد خبر : 208497

جامعه به حذف پرونده XRP و خاموش شدن LBRY توسط SEC واکنش نشان می دهد

جامعه به حذف پرونده XRP و خاموش شدن LBRY توسط SEC واکنش نشان می دهد

به گزارش روزن نیوز و به نقل از کوین تلگراف آخرین پیروزی ریپل در نبرد حقوقی خود علیه تنظیم‌کننده‌های اوراق بهادار ایالات متحده، با اخباری مبنی بر توقف فعالیت پلتفرم بلاک چین LBRY که جامعه را به واکنش واداشت. کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در ۱۹ اکتبر اعلام کرد که قصد خود

Community reacts to SEC dropping XRP case and LBRY shutdown

به گزارش روزن نیوز و به نقل از کوین تلگراف آخرین پیروزی ریپل در نبرد حقوقی خود علیه تنظیم‌کننده‌های اوراق بهادار ایالات متحده، با اخباری مبنی بر توقف فعالیت پلتفرم بلاک چین LBRY که جامعه را به واکنش واداشت.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در ۱۹ اکتبر اعلام کرد که قصد خود را برای رد کلیه ادعاها علیه براد گارلینگ هاوس، مدیرعامل ریپل و کریس لارسن، رئیس اجرایی شرکت ریپل دارد. ۲۰۲۰.

در همان روز، LBRY، یک شبکه اشتراک‌گذاری و پرداخت فایل بلاک چین، پایان عملیات خود را اعلام کرد و دلیل آن را «چند میلیون دلار» بدهی به SEC، تیم حقوقی آن و یک بدهکار خصوصی اعلام کرد. سازندگان LBRY به خاطر ساختن Odysee، یک وب‌سایت اشتراک‌گذاری ویدیوی منبع باز که از شبکه استفاده می‌کند، با هدف ارائه یک جایگزین غیرمتمرکز برای پلتفرم‌های ویدیویی بزرگ مانند YouTube، شهرت دارند.

SEC در مارس ۲۰۲۱ شکایتی علیه LBRY تنظیم کرد و این شرکت را به نقض قوانین اوراق بهادار مشابه با مواردی که علیه ریپل مطرح کرد متهم کرد. حتی پس از اینکه SEC جریمه ۲۲ میلیون دلاری علیه LBRY را به حدود ۱۱۱۰۰۰ دلار کاهش داد، این شرکت در نهایت تصمیم گرفت به درخواست تجدیدنظر خود علیه SEC ادامه ندهد.

XRP برجسته “در حالی که ما یک پیروزی عظیم دیگر را برای Ripple جشن می گیریم، بیایید آسیبی که SEC قبلاً به ارزهای دیجیتال وارد کرده است را فراموش نکنیم.”
XRP

صدای تیک تیک پایین می آید
۰.۵۲ دلار

اینفلوئنسر اشلی پراسپر در ۱۹ اکتبر در X (توئیتر سابق) نوشت. این علاقه‌مند به ارزهای دیجیتال ابراز امیدواری کرد که برنامه LBRY و توکن بومی همنام آن به دلیل “سانسور گسترده در X و سانسور همیشه حاضر در YouTube” دوباره افزایش یابد.

اسلرگ از علاقه مندان به بلاک چین در موضوعی در X می گوید: «در حالی که حکم امروز XRP را جشن می گیریم، یک نتیجه کمتر موفقیت آمیز توسط یک بلاک چین که توسط SEC شکایت شده بود، مورد توجه قرار گرفت. با پذیرش واقعی کاربر» اکنون از بین رفته و وجود ندارد. اسلورگ نوشت: «به فراموشی سپرده شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها