تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 16:41
159 بازدید
کد خبر : 182063

جانبازان پرچمداران و اسطوره‌های صبر و استقامت هستند

جانبازان پرچمداران و اسطوره‌های صبر و استقامت هستند

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در دیدار با جانبازان گفت: شما جانبازان پرچمداران و اسطوره‌های صبر و استقامت هستید و کسب فیض از محضر شما بزرگواران توفیق الهی است. به گزارش ایسنا، احمد عباسیه بزرگی در دیدار با جانبازان ۷۰ درصد «حاج علی اصغر پرکان»، «آقامحمدی» و «عربی»  ضمن گرامیداشت یاد و نام

جانبازان پرچمداران و اسطوره‌های صبر و استقامت هستند

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در دیدار با جانبازان گفت: شما جانبازان پرچمداران و اسطوره‌های صبر و استقامت هستید و کسب فیض از محضر شما بزرگواران توفیق الهی است.

به گزارش ایسنا، احمد عباسیه بزرگی در دیدار با جانبازان ۷۰ درصد «حاج علی اصغر پرکان»، «آقامحمدی» و «عربی»  ضمن گرامیداشت یاد و نام و خاطره شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس و با تاکید بر تکریم ایثارگران در جامعه گفت: تکریم، تقدیر و حفظ شأن جانبازان باید مورد توجه همه آحاد به ویژه مسئولان باشد.
وی جانبازان را مظهر ایثار و فداکاری دانست و گفت: این سرافرازان در دوران هشت سال دفاع مقدس دین خود را به بهترین نحو ممکن به نظام و انقلاب ادا کردند. جانبازان پرچم‌داران دفاع از آرمان‌های والای انقلاب هستند که در لحظات حساس و بحرانی نظام همواره پشتیبانی خود را از کشورمان به تصویر کشیده‌اند.
عباسیه‌بزرگی فداکاری و ایثار جانبازان را اقدامی بسیار بزرگ و ارزشمند توصیف کرد و گفت: جانبازان، انسان‌هایی ایثارگر و جان‌برکف‌ هستند که طی سال‌های جنگ تحمیلی و تجاوز دشمن، در جانبازی، مقامی برتر از شهد جانبازی، مدال افتخاری است که خداوند متعال این نعمت ارزشمند و افتخار بزرگ را نصیب بعضی از افراد برگزیده خود کرده است.
جانباز بصیر ۷۰ درصد «علی اصغر پرکان» در سال ۶۵ در عملیات کربلای ۵ از دوچشم دچار مجروحیت شد و جانباز «آقامحمدی» در سال ۶۲ در منطقه جنوب از ناحیه دو چشم به درجه جانبازی نائل شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها