تاریخ انتشار : سه شنبه 14 دی 1400 - 11:41
139 بازدید
کد خبر : 184877

جای اثر هنری فقط روی دیوار گالری‌ها نیست

جای اثر هنری فقط روی دیوار گالری‌ها نیست

ایسنا/خوزستان یک هنرمند با بیان این‌که نگاه به هنر نباید نگاهی فردی باشد، گفت: اینکه جای یک تابلو فقط روی دیوار گالری باشد تصور اشتباهی است یا اینکه بازدیدکنندگان یک نمایشگاه و گالری فقط افراد خاص و یا اهل هنر هستند نیز صحیح نیست. سهام سجیراتی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برپایی افتتاح اولین

جای اثر هنری فقط روی دیوار گالری‌ها نیست

ایسنا/خوزستان یک هنرمند با بیان این‌که نگاه به هنر نباید نگاهی فردی باشد، گفت: اینکه جای یک تابلو فقط روی دیوار گالری باشد تصور اشتباهی است یا اینکه بازدیدکنندگان یک نمایشگاه و گالری فقط افراد خاص و یا اهل هنر هستند نیز صحیح نیست.

سهام سجیراتی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به برپایی افتتاح اولین اکسپو در گالری ریم اهواز اظهار کرد: آثار ارایه شده در اکسپو توسط شرکت‌کنندگانی است با سنین و سطوح متفاوت در رشته‌های طراحی، نقاشی، تصویرسازی و خط‌نگاره تعدادی از این هنرمندان اساتید و مدرسان دانشگاه و یا فارغ‌التحصیلان رشته‌های مرتبط هنری هستند.

سجیراتی بیان کرد: همان طور که از عنوان نمایشگاه پیدا است هدف از این اکسپو فروش آثار هنری و راه پیدا کردن تابلوها به خانه‌های ما است.

وی افزود: بالا بردن آمار بازدیدکنندگان بالا بردن تعداد خریداران آثار هنری، فرهنگ‌سازی برای خرید آثار توسط عموم، تشویق و حمایت هنرجویان جوان برای ارایه آثار در اکسپوها همگی جز اهداف و اولویت های ما است.

این هنرمند نقاش گفت: به منظور تشویق هنرمندان جوان حضورخانواده‌ها مایه دلگرمی آن‌ها در ادامه راه و فعالیت‌هایشان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در این گونه فعالیت‌ها و برپایی نمایشگاه‌های هنری هیچ گاه منتظر حمایت از سمت متولیان هنر نبوده‌ام و سال‌ها است که تنها با توکل به خدا و اراده خود شروع به کار کرده‌ام و خواهشی که از آنها دارم این است که فقط مانع نشوند.

این مدرس دانشگاه اظهارکرد: بعد از این نمایشگاه نمایشگاه انفرادی برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها