تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1400 - 17:19
166 بازدید
کد خبر : 182325

جذب حدود ۳۲ میلیارد ریال کمک خیران در پویش رهایی و مواسات در مکتب حاج قاسم

جذب حدود ۳۲ میلیارد ریال کمک خیران در پویش رهایی و مواسات در مکتب حاج قاسم

ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: در راستای اجرای برش استانی پویش مردمی رهایی و مواسات در مکتب حاج قاسم تاکنون بیش از ۳۱ میلیارد و ۹۵۱ میلیون و ریال به خانواده های نیازمند در قالب آزادی زندانیان، ارائه سبد معیشتی، کمک به تامین جهیزیه و تعمیر مسکن کمک شده است. “یدالله موحد” امروز اظهار

جذب حدود 32 میلیارد ریال کمک خیران در پویش رهایی و مواسات در مکتب حاج قاسم

ایسنا/کرمان رییس کل دادگستری استان کرمان گفت: در راستای اجرای برش استانی پویش مردمی رهایی و مواسات در مکتب حاج قاسم تاکنون بیش از ۳۱ میلیارد و ۹۵۱ میلیون و ریال به خانواده های نیازمند در قالب آزادی زندانیان، ارائه سبد معیشتی، کمک به تامین جهیزیه و تعمیر مسکن کمک شده است.

“یدالله موحد” امروز اظهار کرد: برش استانی پویش مردمی رهایی و مواسات در مکتب حاج قاسم همزمان با سراسر کشور از هفته مقاومت در کرمان نیز آغاز شده و تا سالروز تولد سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی (۲۰ اسفندماه) ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح ۷۰ زندانی با پرداخت مبلغی بیش از ۱۳ میلیارد و ۸۶ میلیون ریال آزاد شده اند، اظهار کرد: به منظور تعمیر یا ساخت واحدهای مسکونی نیازمندان نیز ۷۸۶ میلیون ریال هزینه شده است.

موحد تصریح کرد: در راستای کمک به تهیه جهیزیه ۳۹ زوج نیز مبلغی بیش از ۷ میلیارد و ۵۱۳ میلیون ریال هزینه شده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان ادامه داد: به منظور تهیه ۴۰۲۱ سبد معیشتی نیز مبلغی معادل ۱۰ میلیارد و ۵۶۵ میلیون ریال صرف شده است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها