تاریخ انتشار : دوشنبه 20 دی 1400 - 17:55
167 بازدید
کد خبر : 189330

حمایت از مطالبه چندین ساله بانوان اسدآبادی

حمایت از مطالبه چندین ساله بانوان اسدآبادی

ایسنا/همدان جلسه بررسی و پیگیری و اجرای احداث پارک ورزش بانوان در مجموعه ورزشی آزادی اسدآباد بین سرپرست اداره ورزش و جوانان اسدآباد و شهردار شهر برگزار شد. سرپرست اداره ورزش وجوانان اسدآباد در این جلسه، با اشاره به فضای پنج هکتاری و ظرفیت بالای مجموعه ورزشی آزادی و واقع شدن این مجموعه در بهترین مکان شهر با

حمایت از مطالبه چندین ساله بانوان اسدآبادی

ایسنا/همدان جلسه بررسی و پیگیری و اجرای احداث پارک ورزش بانوان در مجموعه ورزشی آزادی اسدآباد بین سرپرست اداره ورزش و جوانان اسدآباد و شهردار شهر برگزار شد.

سرپرست اداره ورزش وجوانان اسدآباد در این جلسه، با اشاره به فضای پنج هکتاری و ظرفیت بالای مجموعه ورزشی آزادی و واقع شدن این مجموعه در بهترین مکان شهر با دسترسی آسان اظهار کرد: اسدآباد فاقد پارک بانوان بوده که در این راستا اداره ورزش و جوانان شهرستان آمادگی همکاری با شهرداری برای احداث و راه اندازی پارک ورزش بانوان را دارد.

علی جمور گفت: برای تحقق این مطالبه مهم چندین ساله بانوان اسدآبادی این آمادگی را داریم زمین لازم و تجهیزات مورد نیاز این طرح را در اختیار شهرداری قرار دهیم البته منوط به اینکه شهرداری پیگیری لازم را در این رابطه داشته باشد ضمن اینکه با پیگیری شهرداری، اداره ورزش و جوانان شهرستان نیز دیگر پیگیری ها و هماهنگی ها را در این راستا انجام خواهد داد.

علیرضا فعله گری، شهردار اسدآباد هم با بیان اینکه پارک اختصاصی ویژه بانوان یکی از مطالبات بانوان اسدآبادی در راستای ایجاد نشاط و تحرک این قشر مهم است، گفت: از پیشنهاد و ایده سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان  برای استفاده از ظرفیت این مجموعه برای تحقق مطالبه چندین ساله بانوان اسدآبادی استقبال و قدردانی می کنیم و در این برنامه به جد پای کار خواهیم بود البته این امر منوط به موافقت اداره کل ورزش و جوانان خواهد بود که باید پیگیری شود.

به گزارش ایسنا، در این جلسه مقرر شد در صورت موافقت اداره کل ورزش و جوانان مطابق قوانین و مقررات مربوطه قسمتی از مجموعه به عنوان پارک ورزشی بانوان به مساحت ۴۰۰۰ مترمربع با اعتبار اولیه پنج میلیارد ریال درنظر گرفته شود. در این طرح علاوه بر محوطه سازی مقرر شد شهرداری نسبت به نصب تجهیزات ورزشی و ساخت پیست دوچرخه سواری، زمین بدمینتون، والیبال ساحلی و … ویژه بانوان اقدام کند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها