تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دی 1400 - 15:47
164 بازدید
کد خبر : 183859

خانواده‌های معظم ایثارگران الگوهای صبر و استقامت هستند

خانواده‌های معظم ایثارگران الگوهای صبر و استقامت هستند

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: دغدغه‌مندی و تکلیف‌مداری این عزیزان در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه مثال زدنی و ستودنی است. به گزارش ایسنا، احمد عباسیه بزرگی در دیدار با «حسین طاهری» جانباز ۷۰ درصد ضمن تبریک ایام چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین عرض

خانواده‌های معظم ایثارگران الگوهای صبر و استقامت هستند

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان گفت: دغدغه‌مندی و تکلیف‌مداری این عزیزان در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه مثال زدنی و ستودنی است.

به گزارش ایسنا، احمد عباسیه بزرگی در دیدار با «حسین طاهری» جانباز ۷۰ درصد ضمن تبریک ایام چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و همچنین عرض تبریک سالروز ولادت حضرت امام محمد باقر(ع) توضیح داد: دهه مبارک فجر، پاسداشت روزهای پرافتخار بهاری است که در سایه رشادت‌ها و استقامت این ملت و خون پاک شهیدانش امروز تبدیل به درخت تناور نظام جمهوری اسلامی ایران شده است.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران را الگوهای تمام نمای صبر و استقامت توصیف کرد و گفت: دغدغه‌مندی و تکلیف‌مداری این عزیزان در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و پشتیبانی از ولایت فقیه مثال‌زدنی و ستودنی است.

عباسیه بزرگی از اقدام جهادی مهندس اوحدی رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران که برای رفع مشکلات جامعه ایثارگری و توسعه فرهنگ ایثار و شهادت در کشور قدم برداشته‌اند تشکر و قدردانی کرد.

«حاج حسین طاهری» جانباز ۷۰ درصد متولد ۱۳۴۶ سال ۱۳۶۱ در منطقه حاج عمران و سال ۱۳۶۲ در منطقه مهران دچار مجروحیت و به مقام جانبازی نائل شد.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها