تاریخ انتشار : یکشنبه 19 دی 1400 - 17:49
159 بازدید
کد خبر : 188118

خون ریخته‌شده شهدا خدمات پس از پیروزی انقلاب را رقم زد

خون ریخته‌شده شهدا خدمات پس از پیروزی انقلاب را رقم زد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری، نتایج درخشان خدمات پس از پیروزی انقلاب را حاصل خون ریخته شهدا دانست و گفت: اگر شهدا نبودند هیچ‌یک از این خدمات به بار نمی‌نشست و آینده کشور نیز نامشخص بود. اقبال عباسی ۲۰ بهمن‌ماه در دیدار با عشایر چهارمحال و بختیاری به مناسبت بیعت بختیاری‌ها با امام راحل

خون ریخته‌شده شهدا خدمات پس از پیروزی انقلاب را رقم زد

ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال و بختیاری، نتایج درخشان خدمات پس از پیروزی انقلاب را حاصل خون ریخته شهدا دانست و گفت: اگر شهدا نبودند هیچ‌یک از این خدمات به بار نمی‌نشست و آینده کشور نیز نامشخص بود.

اقبال عباسی ۲۰ بهمن‌ماه در دیدار با عشایر چهارمحال و بختیاری به مناسبت بیعت بختیاری‌ها با امام راحل (ره) با اشاره به جمله امام خمینی (ره) که عشایر، ذخایر انقلاب هستند، اظهار کرد: عشایر هنوز هم پشتیبان انقلاب هستند و امید آینده کشور به عشایر است.

استاندار چهارمحال و بختیاری افزود: عشایر را به غیرت، شجاعت، صداقت، همت و فداکاری می‌شناسند و واقع امر هم همین است.

وی به دوران اسفناک مردم در رژیم پهلوی اشاره و بیان کرد: در آن دوران، کشور وابسته به آمریکا و انگلیس بود، کارکنان دولت در آن زمان، ۵۰۰۰ تومان حقوق دریافت می‌کردند، این در حالی بود که دریافتی مستشاران و کارکنان غیر ایرانی ۵۰ هزار تومان بود، برای کوچک‌ترین سلاح‌های جنگی به بیگانگان وابسته بودیم، اما امروز بسیاری از تجهیزات در داخل کشور تولید می‌شود.

عباسی نتایج درخشان خدمات پس از پیروزی انقلاب را حاصل خون ریخته شهدا دانست و اضافه کرد: اگر شهدا نبودند، از مرز و بوم این کشور دفاع نمی‌کردند، از خود و خانواده خود نمی‌گذشتند، هیچ‌یک از این خدمات به بار نمی‌نشست و آینده کشور نیز نامشخص بود، باید ذکر کرد که پس از پیروزی انقلاب نیز تحریم‌ها آغاز شد و تاکنون نیز ادامه دارد.

در ادامه، سردار علی محمد اکبری فرمانده سپاه قمر بنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه هزینه‌های زیادی برای به ثمر نشستن درخت انقلاب صرف شده است، اظهار کرد: دشمنان آرزو داشتند جشن‌های ۴۰ سالگی انقلاب را نبینند، اما کور خواندند، هفت رئیس جمهور استکبار جهانی آمریکا در طول سال‌های گذشته، هر کدام برای انقلاب ایران نقشه داشتند اما به تاریخ سپرده شدند.

وی با اشاره به تاکید رهبر انقلاب مبنی بر زنده ماندن انقلاب افزود: مبارزان بختیاری‌ همواره در مقابل با استبداد ایستادگی کردند، رژیم استبداد پهلوی به اجبار از برخی از مبارزان بیعت گرفت اما آن‌ها بر بیعتشان نماندند، حتی در دوران طاغوت علیه طاغوت مبارزه کردند و عده‌ای شهید و عده‌ای به دست امال رژیم پهلوی کشته شدند.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مبارزانی که در دوران طاغوت با ظلم مبارزه کردند، به محض پیروزی انقلاب، در روزهای ابتدایی ۱۹ بهمن‌ماه از چهارمحال و بختیاری حرکت کرده و ۲۰ بهمن سال ۵۷، با امام بیعت کردند، بیعتی که ماندگار شد و تعدادی شهید شدند و تعدادی هزینه‌هایی در راه انقلاب دادند.

اکبری با بیان اینکه روز ۲۰ بهمن‌ماه به نام روز عشایر چهارمحال و بختیاری ثبت شده است، اضافه کرد: این امکان به‌وجود آمده است که مردم استان به مناسبت‌های مختلف با رهبر انقلاب دیدار داشته باشند.

فرمانده سپاه قمر بنی هاشم چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه تعداد شهدای عشایر کشور بیش از ۱۰ هزار نفر است، یادآور شد: این رقم در استان ۵۰۰ شهید است.

وی به سالروز عملیات والفجر ۸ در ۲۰ بهمن‌ماه اشاره و بیان کرد: رزمندگان استان در این عملیات شرکت کرده و به‌عنوان جناح‌دار عملیات با رژیم بعث عراق جنگیدند و فرماندهان تیپ قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در این عملیات خوش درخشیدند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها