تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 - 18:08
152 بازدید
کد خبر : 187432

خیابان انقلاب و ترافیک حضور عاشقان انقلاب در ورامین

خیابان انقلاب و ترافیک حضور عاشقان انقلاب در ورامین

ایسنا/تهران حضور عاشقان انقلاب در خیابان انقلاب امسال با خودرو و موتور بود و این خیابان ترافیک شدیدی داشت. همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن امسال باز هم مردم ورامین در تجدید میثاق خود با انقلاب در خیابان انقلاب سنگ تمام گذاشتند. ورامینی ها، امسال مانند همه ایران اسلامی با محدودیت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

خیابان انقلاب و ترافیک حضور عاشقان انقلاب در ورامین

ایسنا/تهران حضور عاشقان انقلاب در خیابان انقلاب امسال با خودرو و موتور بود و این خیابان ترافیک شدیدی داشت.

همزمان با یوم الله ۲۲ بهمن امسال باز هم مردم ورامین در تجدید میثاق خود با انقلاب در خیابان انقلاب سنگ تمام گذاشتند.

ورامینی ها، امسال مانند همه ایران اسلامی با محدودیت حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن مواجه بودند اما میدان را خالی نکردند و با خودروها و موتورهای خود به مسیرهای اعلام شده رفتند تا با آرمان های امام و رهبری معظم انقلاب تجدید میثاق کنند.

مردم ورامین سوار بر خودروها و موتورهای خود مسیر ۱۵کیلومتری میدان کفن پوشان تا مسجد جامع را در حالی طی کردند که صدها موتور و ده ها ماشین در این مراسم حضور داشتند.

لازم به ذکر است؛ در این مراسم خودروهای سواری بصورت خانوادگی و با نصب پرچم و بنرهای پرچم جمهوری اسلامی و موتورها هم با نصب پرچم کوچک ایران اسلامی تزیین شده بودند.
در طول مسیر حرکت خودروها بلندگوهای صوتی سرودها و شعارهای انقلابی پخش کردند و یاد و خاطره جشن انقلاب در سال ۵۷ را زنده نمودند.

از نکات قابل توجه مراسم امسال قرائت قطعنامه در این مراسم بود که شرکت کنندگان در این مراسم از داخل خودروها و سوار بر موتورهای خود بندهای این قطعنامه را با ندای تکبیر و الله اکبر پاسخ می دادند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها