تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دی 1400 - 18:35
59 بازدید
کد خبر : 183564

دانشگاه هاروارد سال نو را چگونه آغاز می‌کند؟

دانشگاه هاروارد سال نو را چگونه آغاز می‌کند؟

دانشگاه هاروارد اعلام کرد به دلیل شیوع مجدد کووید-۱۹، برای ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی، آموزش مجازی را از سر خواهد گرفت. به گزارش ایسنا به نقل از سی‌بی‌اس بوستون، دانشگاه هاروارد اعلام کرده است که در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی، به مدت سه هفته نخست، به دانشجویان خود آموزش مجازی ارائه خواهد داد. این دانشگاه

دانشگاه هاروارد سال نو را چگونه آغاز می‌کند؟

دانشگاه هاروارد اعلام کرد به دلیل شیوع مجدد کووید-۱۹، برای ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی، آموزش مجازی را از سر خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از سی‌بی‌اس بوستون، دانشگاه هاروارد اعلام کرده است که در ماه ژانویه سال ۲۰۲۲ میلادی، به مدت سه هفته نخست، به دانشجویان خود آموزش مجازی ارائه خواهد داد.

این دانشگاه در تشریح دلایل این تصمیم گفته که با توجه به افزایش سریع موارد مبتلا به کووید-۱۹ در سطح محلی و در سراسر کشور (آمریکا) و همچنین شیوع رو به رشد سویه بسیار مسری اُمیکرون، چنین تصمیمی اتخاذ شده است.

دانشگاه هاروارد اعلام کرده، اساتید، کارکنان و محققان این دانشگاه نیز در صورت امکان باید از راه دور کار کنند و فقط دانشجویانی که مجاز هستند، باید به دانشگاه بازگردند.

در این میان، دانشکده‌های دانشگاه هاروارد،  به صورت جداگانه دانشجویان را در مورد ترتیب حضور طبقه بندی می‌کنند. به این ترتیب، برخی از برنامه‌های دانشگاه مانند کارهای ضروری آزمایشگاهی حضوری و بیمار محور، به طور عادی به صورت حضوری ادامه خواهند داشت.

همچنین خدمات کتابخانه آنلاین و برخی از خدمات کتابخانه به صورت حضوری در دسترس اعضای دانشگاه هاروارد خواهد بود.

دانشگاه هاروارد پیش از این تأیید کرده که سویه اُمیکرون کرونا در میان اعضای این دانشگاه وجود دارد.

مسئولان دانشگاه هاروارد اعلام کردند: در حال برنامه ریزی برای بازگشت به فعالیت‌های پررنگ‌تر در محوطه دانشگاه در اواخر ژانویه هستند،البته این امر منوط به این است که شرایط بهداشت عمومی اجازه دهد.

ما به نظارت بر وضعیت ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها