تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آذر 1401 - 21:42
139 بازدید
کد خبر : 206181

دانلود زیرنویس سریال Akebi-chan no Sailor-fuku 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس سریال Akebi-chan no Sailor-fuku 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس سریال Akebi-chan no Sailor-fuku 2022 کومیچی آکیبی از زمان جوانی همیشه لباس ملوان را دوست داشته است، حتی تا آنجا پیش رفت که در صورت موفقیت در دانشگاه مادرش، آکادمی روبایی، از مادرش می‌خواست که یکی از آنها را بدوزد. برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید زیرنویس سریال Akebi-chan no Sailor-fuku 2022 بنابراین،

دانلود زیرنویس سریال Akebi-chan no Sailor-fuku 2022 کومیچی آکیبی از زمان جوانی همیشه لباس ملوان را دوست داشته است، حتی تا آنجا پیش رفت که در صورت موفقیت در دانشگاه مادرش، آکادمی روبایی، از مادرش می‌خواست که یکی از آنها را بدوزد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس سریال Akebi-chan no Sailor-fuku 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس سریال Akebi-chan no Sailor-fuku 2022 بنابراین، هنگامی که او در مدرسه معتبر پذیرفته می شود، کومیچی به وجد می آید. با این حال، در کمال تعجب او، مدرسه راهنمایی دیگر از یونیفرم ملوانی به عنوان کد لباس خود استفاده نمی‌کند و کومیچی را از همکلاسی‌هایش متمایز می‌کند. با وجود این، کومیچی مجوز ادامه پوشیدن لباس سنتی را دارد.

زیرنویس سریال Akebi-chan no Sailor-fuku 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Akebi-chan no Sailor-fuku 2022 با اعتماد به نفس دوباره، کومیچی با همکلاسی های جذابی که زندگی مدرسه ای را با هم تجربه می کنند، ملاقات می کند. در زیر باران رنگارنگ چشم اندازهای شکوفا، فردای هیجان انگیزی در انتظار آنهاست!

زیرنویس Akebi-chan no Sailor-fuku 2022 - بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس سریال لباس جشنواره اکبی چان ۲۰۲۲

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها