تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آذر 1401 - 14:48
128 بازدید
کد خبر : 206062

دانلود زیرنویس سریال Dinotopia 2002 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس سریال Dinotopia 2002 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس سریال Dinotopia 2002 یک مینی سریال است که توسط Hallmark ساخته شده است. در سال ۲۰۰۲ از شبکه ABC پخش شد. این مینی سریال به جای کتاب‌هایی که در دوره ویکتوریایی اتفاق می‌افتد، در دوران مدرن روایت می‌شود و داستان دو برادر ناتنی، کارل و دیوید اسکات را دنبال می‌کند. برای دانلود زیرنویس

دانلود زیرنویس سریال Dinotopia 2002 یک مینی سریال است که توسط Hallmark ساخته شده است. در سال ۲۰۰۲ از شبکه ABC پخش شد. این مینی سریال به جای کتاب‌هایی که در دوره ویکتوریایی اتفاق می‌افتد، در دوران مدرن روایت می‌شود و داستان دو برادر ناتنی، کارل و دیوید اسکات را دنبال می‌کند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس سریال Dinotopia 2002 - بلو سابتایتل

زیرنویس سریال Dinotopia 2002 کارل و دیوید در حال پرواز در هواپیما در میان طوفان هستند. پدر آنها، فرانک اسکات، تصمیم می گیرد به کارل اجازه دهد کار را به دست بگیرد و به خواب می رود. کارل آنها را به سمت طوفان می برد، که هواپیما به آن برخورد می کند و هواپیمای کوچک درست در سواحل دینوتوپیا سقوط می کند.

زیرنویس سریال Dinotopia 2002 - بلو سابتایتل

زیرنویس Dinotopia 2002 سایروس کراب شبیه لی کراب، پدرش است که به ویل و آرتور دنیسون کمک می کند تا به شهر واترفال بروند. در مینی سریال، کوروش آنها را به شهر آبشار می برد. نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که در کتاب ها، برای ورود به شهر واترفال، باید با یک Wing Ambassador سوار شوید. با این حال، در سریال، آنها به سادگی با سفر پیاده وارد می شوند.

زیرنویس Dinotopia 2002 - بلو سابتایتل
دانلود زیرنویس سریال دایناتوپیا ۲۰۰۲ ماریون سویل جای سیلویا رومانو را می گیرد که علاقه ی عاشقانه ویل به کتاب هاست. او مورد علاقه هر دو برادر در سریال نیز هست و چندین بار بر سر او دعوا می کنند. ویل در اولین کتاب از این مجموعه، در مدتی که در شهر درختی بود، به پسران دیگر ملحق می‌شود و با ایجاد صداهای رکس تیرانوسوروس، دختر را در محله‌شان می‌ترساند. در فیلم‌ها، کارل مخفیانه وارد اتاق دختر می‌شود و از ماریون می‌خواهد تا با او به شنا برود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها