تاریخ انتشار : یکشنبه 27 آذر 1401 - 15:35
117 بازدید
کد خبر : 206448

دانلود زیرنویس فیلم Can’t Help Falling in Love 2017 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Can’t Help Falling in Love 2017 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Can’t Help Falling in Love 2017 یک فیلم کمدی-درام عاشقانه فیلیپینی محصول سال ۲۰۱۷ به کارگردانی مای کروز – الویار با بازی کاترین برناردو و دانیل پادیلا است. این اولین پروژه آنها درست بعد از فیلم پرفروش بارسلونا: عشق ناگفته در سال ۲۰۱۶ بود. این فیلم توسط استار سینما در ۱۵ آوریل

دانلود زیرنویس فیلم Can’t Help Falling in Love 2017 یک فیلم کمدی-درام عاشقانه فیلیپینی محصول سال ۲۰۱۷ به کارگردانی مای کروز – الویار با بازی کاترین برناردو و دانیل پادیلا است. این اولین پروژه آنها درست بعد از فیلم پرفروش بارسلونا: عشق ناگفته در سال ۲۰۱۶ بود. این فیلم توسط استار سینما در ۱۵ آوریل ۲۰۱۷ تولید و منتشر شد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Can't Help Falling in Love 2017 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Can’t Help Falling in Love 2017 گاب (کاترین برناردو) یک “دختری نزدیک به ایده آل” است که قرار است با دوست پسر قدیمی و به زودی وکیل خود در ایالات متحده با جیسون (ماتئو گویدچلی) ازدواج کند. با این حال، وقتی متوجه می‌شود که قبلاً ازدواج کرده است، ناگهان دنیای او وارونه می‌شود – اما برای یک غریبه کاملاً، خوشبخت دوس (دانیل پادیلا). هنگامی که او با دوس متوجه می شود که چگونه این حادثه بعید رخ داده است، گاب شروع به زیر پا گذاشتن قوانین خودش می کند تا از موقعیت دیوانه کننده گیج کننده آنها جان سالم به در ببرد. اما به نظر می رسد که تغییرات در زندگی برنامه ریزی شده او باعث تغییر روحیه او نیز می شود.

دانلود زیرنویس فیلم نمی توان از عاشق شدن جلوگیری کرد ۲۰۱۷ نقدهای متفاوت تا مثبتی از منتقدان دریافت کرد. پابلو ای تاریمان از ستاره فیلیپین فیلم را به عنوان «نوع متفاوتی از کیلگ» نقد کرد. از سوی دیگر، فیلبرت اورتیز دی، منتقد حرفه‌ای فیلم The Neighborhood به این فیلم ۲.۵ از ۵ امتیاز داد و آن را «در فرمول تنبل» نامید. بیان کرد که فیلمنامه “لکه دار” است. اما او به سرنخ ها به خصوص عملکرد پادیلا اعتبار داد. فرانسیس جوزف کروز یکی از منتقدان فیلم راپلر نیز اظهار داشت که این فیلم “بی امان جذاب” و “بیش از حد متعهد به فرمول” است، اما آن را به عنوان سرگرم کننده ترین فیلم کروز-آلویار اعتراف کرد و از پادیلا تعریف کرد که او، ” … که واقعاً موفق می شود فیلم را با تکیه بر فرمول از خسته کننده بودن دور نگه دارد.” Eden R. Belleza ایرلندی از Gulf News نیز همین فکر را دارد، او از آن به عنوان “کمدی رمانتیک معمولی” نام می برد، اما “…دوست داشتنی و در عین حال طراوت”. استفانی مایو، منتقد فیلم Concept News Central اعتراف کرد، “نمی توان به عاشق شدن کمک کرد ممکن است صحنه های عجیب و غریبی داشته باشد” اما “.. سرگرم کننده و سرگرم کننده است” و به فیلم ۳ از ۵ امتیاز داد. نازامل تابارس یکی از علاقه مندان به فیلم Pelikulamania نیز به این فیلم امتیاز ۳ از ۵ داد و گفت: فیلم “قابل پیش بینی، فرمولی اما دوست داشتنی” است. رو مانالو از Cosmopolitan با تمجید از فیلم نوشت: “به طور کلی، من فیلم را خنده دار، سریع و پر از کیل یافتم.”

زیرنویس فیلم Can't Help Falling in Love 2017 - بلو سابتایتل

زیرنویس Can’t Help Falling in Love 2017 کروز-آلویار در کنفرانس مطبوعاتی بزرگ به اشتراک گذاشت که Can’t Help Falling in Love تقریباً بلافاصله پس از فیلم بارسلونا: یک عشق ناگفته فیلمبرداری شد. مدتی طول کشید تا پادیلا و برناردو بتوانند شخصیت شخصیت های بارسلونا خود را از بین ببرند. در ۲۱ ژانویه، گزارش هایی از نماهایی از برخی صحنه های زیر آب برای Can’t Help Falling in Love منتشر شد. عکس‌های آن‌ها در فضای آنلاین پخش شد، زیرا آنها در حال تیراندازی صحنه‌هایی از غواصی در Moalboal واقع در نوک جنوب غربی سبو هستند. بر اساس عکس‌ها، آن‌ها در سراسر سبو جنوبی سفر می‌کنند، روز یکشنبه از ریزورت Cabana Beach Club در Moalboal برای بازدید از آبشار پنهان Mantayupan، واقع در شهر Barili، در حدود ۳۰ کیلومتری اولین مکان خود، رفتند. آنها در ژانویه ۲۰۱۷ به مدت یک هفته در سبو بودند تا صحنه های مهم فیلم خود را فیلمبرداری کنند. آنها سواحل ماسه سفید Moalboal، غار Bukilat و استراحتگاه صخره Boho در جزیره Camotes، قله Osmeña در Dalaguete، و همچنین شهرهای Boljoon، Argao و Oslob را کاوش کردند. مراحل ویرایش در ۵ آوریل ۲۰۱۷ تنها ۹ روز قبل از انتشار رسمی به پایان رسید. این فیلم از هیئت بررسی و طبقه بندی فیلم و تلویزیون (MTRCB) رتبه PG را دریافت کرد و توسط هیئت ارزیابی سینما (CEB) رتبه B را دریافت کرد.

زیرنویس Can't Help Falling in Love 2017 - بلو سابتایتل

زیرنویس نمی توان از عاشق شدن جلوگیری کرد ۲۰۱۷ این فیلم در تاریخ ۱۴ آوریل ۲۰۱۷ در ابتدا در ۲۷۰ سینما اکران شد و به ۳۰۰ سینما و در نهایت در ۴۰۰ سینما (در سراسر جهان) برای هفتمین روز اکران شد. Can’t Help Falling in Love در اولین روز نمایش خود توانست ۳۳ میلیون پوند بفروشد و به بزرگترین افتتاحیه شنبه سیاه برای یک فیلم فیلیپینی تبدیل شود. پس از ۴ روز، این فیلم ۱۰۰ میلیون پوند فروش کرد. پس از ۱۰ روز، این فیلم ۱۸۰ میلیون پوند فروش کرد. این فیلم در سیزدهمین روز اکران خود ۲۰۰ میلیون پوند فروش محلی داشت. این فیلم در بیست و چهارمین روز اکران خود ۳۰۰ میلیون پوند در سراسر جهان فروخت.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها