تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 - 18:40
160 بازدید
کد خبر : 206606

دانلود زیرنویس فیلم Desire 1936 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Desire 1936 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Desire 1936 زیرنویس فیلم هوس یک فیلم کمدی-درام جنایی رمانتیک آمریکایی محصول سال ۱۹۳۶ به کارگردانی فرانک بورزاج، با بازی مارلن دیتریش و گری کوپر و تهیه‌کنندگی بورزاج و ارنست لوبیچ است. این تصویر بازسازی فیلم آلمانی روزهای خوش در آرانخوئز محصول ۱۹۳۳ است. فیلمنامه توسط ساموئل هافنشتاین، ادوین یوستوس مایر و

دانلود زیرنویس فیلم Desire 1936 زیرنویس فیلم هوس یک فیلم کمدی-درام جنایی رمانتیک آمریکایی محصول سال ۱۹۳۶ به کارگردانی فرانک بورزاج، با بازی مارلن دیتریش و گری کوپر و تهیه‌کنندگی بورزاج و ارنست لوبیچ است. این تصویر بازسازی فیلم آلمانی روزهای خوش در آرانخوئز محصول ۱۹۳۳ است. فیلمنامه توسط ساموئل هافنشتاین، ادوین یوستوس مایر و والدمار یانگ بر اساس نمایشنامه Die Schönen Tage von Aranjuez نوشته هانس سکلی و رابرت ای استمل نوشته شده است. موسیقی متن توسط فردریک هلندر ساخته شده و فیلمبرداری فیلم توسط چارلز لانگ و ویکتور میلنر انجام شده است. کمد لباس مارلن دیتریش توسط تراویس بانتون طراحی شده است. بازیگران مکمل جان هالیدی، ویلیام فراولی، آکیم تامیروف و آلن موبری هستند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Desire 1936 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Desire 1936 در پاریس، مادلین دو بوپر، آریستید دووال، جواهرساز و موریس پوکه، روانپزشک، به هر یک از آنها می گوید که او با دیگری ازدواج کرده است. دووال یک رشته مروارید به ارزش میلیون‌ها فرانک را به دفتر پاوکه تحویل می‌دهد، اما پوکه فکر می‌کند او یک بیمار جدید است که توهم نیاز به جمع‌آوری بدهی‌ها را دارد. مادلین آنجاست تا آنها را به یکدیگر معرفی کند و قبل از اینکه بفهمند او چه کرده است با مرواریدها می رود.

مادلین هنگام رانندگی به سمت مرز اسپانیا، گل و لای را روی تام بردلی، مهندس خودرو آمریکایی که در اروپا تعطیلات خود را می گذراند، می پاشد. سپس وقتی به مرز نزدیک می شوند، بوق ماشین او “روشن” می شود که باعث آزار ماموران گمرک می شود. تام آن را درست می کند و با هم به دفتر می روند. چمدان و کیف پول در حال بازرسی هستند، بنابراین او تصمیم می گیرد مرواریدها را در جیب ژاکت خود پنهان کند. در جاده، او جلوتر از تام می‌رود، سپس ماشین خودش را غیرفعال می‌کند تا او مجبور شود او را بلند کند.

دانلود زیرنویس فیلم هوس ۱۹۳۶ اما او کت ها را عوض کرده است. او می گوید که به سن سباستین می رود، و او پیشنهاد می کند که او را به آنجا برساند. در مسیر، او از فرصت استفاده می‌کند و ماشین او را می‌دزدد و او را به همراه چمدانی که ژاکت دیگرش در آن است، در جاده ایستاده می‌گذارد. سپس در حالی که پلیس را فراری می‌دهد، با ماشین تصادف می‌کند.

زیرنویس فیلم Desire 1936 - بلو سابتایتل

زیرنویس Desire 1936 آنها به طور جداگانه راهی سن سباستین می شوند. در آنجا «کنتس» دو بوپره با همدست خود، ظاهراً عمویش، «شاهزاده» کارلوس مارگولی ملاقات می کند. تام با کمک یک پلیس، مادلین را پیدا می کند، او نمی تواند تصور کند که یک کنتس جذاب یک ماشین را بدزدد و حتی نمی ماند تا ببیند آیا تام او را به عنوان دزد معرفی می کند یا خیر.

از آنجایی که به نظر می رسد تام هنوز مرواریدها را دارد اما آن را نمی داند، کارلوس به سرعت پیشنهاد پرداخت هزینه ماشین را می دهد و مادلین وانمود می کند که جذب او شده است. همه با هم دوست می شوند و با هم می روند تا در ویلای کارلوس اقامت کنند. در آنجا، وقتی تام ژاکت دیگرش را می پوشد، کارلوس با استفاده از ترفند دیگری مرواریدها را از او می گیرد.

کارلوس اکنون از مادلین می‌خواهد که او را به مادرید همراهی کند تا آنها را بفروشد، اما او در واقع عاشق تام شده است و می‌خواهد به جای آن گروه را ترک کند. با وجود تلاش کارلوس و “خاله” اولگا، یکی دیگر از اعضای باند، برای متلاشی کردن آنها، آنها نامزد می کنند.

زیرنویس فیلم هوس ۱۹۳۶ بعد از اینکه کارلوس و اولگا مادلین را به طعنه می اندازند که نمی تواند به تام حقیقت را در مورد خودش بگوید، او احتیاط را به باد می دهد و دقیقاً این کار را می کند. آنها گردنبند را از کارلوس می دزدند و به پاریس باز می گردند، جایی که مادلین آن را به دووال برمی گرداند. او شخصا او را می بخشد، اما می گوید که هنوز باید با مقامات روبرو شود. صحنه آخر عروسی تام و مادلین است، جایی که سند آزادی مشروط او به طور تصادفی نشان داده می شود و ثابت می کند که او این کار را انجام داده است. Pauquet و Duvalle، که اکنون بیمار او است، به عنوان شاهد در مراسم عروسی شرکت می کنند.

زیرنویس Desire 1936 - بلو سابتایتل

زیرنویس هوس ۱۹۳۶ گراهام گرین که در سال ۱۹۳۶ برای The Spectator نوشت، نقد خوبی به فیلم داد و آن را به عنوان “بهترین فیلمی که خانم مارلن دیتریش از زمانی که آلمان را ترک کرد در آن ظاهر شد و سرگرم کننده ترین فیلم جدیدی که این هفته در لندن دیده شده است” توصیف کرد. گرین همچنین عملکرد کوپر را به عنوان یکی از بهترین عملکردهای او ستود.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها