تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 دی 1401 - 21:06
163 بازدید
کد خبر : 206528

دانلود زیرنویس فیلم Die Geschichte der Menschheit – leicht gekürzt 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Die Geschichte der Menschheit – leicht gekürzt 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Die Geschichte der Menschheit – leicht gekürzt 2022 زیرنویس فیلم تاریخ بشر – کمی خلاصه شده یک فیلم کمدی آلمانی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی اریک هافنر است که در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۲ در سینماهای آلمان اکران شد. این فیلم بر اساس سریال کمدی ZDF Sketch History ساخته شده است که

دانلود زیرنویس فیلم Die Geschichte der Menschheit – leicht gekürzt 2022 زیرنویس فیلم تاریخ بشر – کمی خلاصه شده یک فیلم کمدی آلمانی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی اریک هافنر است که در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۲ در سینماهای آلمان اکران شد. این فیلم بر اساس سریال کمدی ZDF Sketch History ساخته شده است که هافنر آن را نیز کارگردانی کرده است. سایر بخش‌های بزرگ تیم تاریخ اسکیس نیز در این کمدی شرکت داشتند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Die Geschichte der Menschheit - leicht gekürzt 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Die Geschichte der Menschheit – leicht gekürzt 2022 در سال ۱۹۷۷، گرهارد فریدل، دانشمند ناسا و تیمش از کاوشگر فضایی وویجر برای ارسال رکورد طلایی به فضا استفاده کردند که حاوی تمام دانش بشری است. فضاپیمای با رکورد وینیل در سال ۲۰۵۰ توسط بیگانگان پیدا خواهد شد. فریدل سپس بازگویی اپیزودیکی از تاریخ بشریت (از بیگ بنگ تا امروز) را در قالب یک پیام ویدئویی که بر روی دیسک موجود در کتاب های تاریخ ذخیره می شود، به سه بیگانه ارائه می دهد. بیگانگان از رفتار ظاهرا احمقانه انسان ها شگفت زده می شوند و تصمیم می گیرند تا مانع از خروج بشریت از زمین شوند تا “دریغ از هرج و مرج و رنج بقیه جهان”.

دانلود زیرنویس فیلم تاریخ بشر – کمی خلاصه شده ۲۰۲۲ توسط Film- und Medienstiftung NRW با ۷۰۰,۰۰۰ یورو و توسط FFF Bayern با ۳۵۰,۰۰۰ یورو تامین شد. این کمدی توسط Pantaleon Films، Gerda Film و Warner Bros. Film Productions آلمان در تولید مشترک برینپول تولید شده است. توزیع کننده فیلم نیز برادران وارنر است.

زیرنویس فیلم Die Geschichte der Menschheit - leicht gekürzt 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Die Geschichte der Menschheit – leicht gekürzt 2022 این فیلم از ۵ ژوئن تا ۱۳ اکتبر ۲۰۲۱ در آلمان (از جمله استودیو باواریا)، بلغارستان (از جمله استودیو فیلم نو بویانا) و مادیرا فیلمبرداری شد. اگرچه ZDF در تولید فیلم نقشی نداشت، اما برخی از ارجاعات به عناصر تکرارشونده Sketch History مانند “Firma Kasallek” وجود دارد که با این حال به دلایل قانونی مجبور شد به “Kanopke” تغییر نام دهد.

زیرنویس Die Geschichte der Menschheit - leicht gekürzt 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس تاریخ بشر – کمی خلاصه شده ۲۰۲۲در حالی که تاریخ طرح نیز با استقبال مثبت روبرو شد، انتقاد از تاریخ بشر – کمی مختصر – بیشتر منفی بود.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها