تاریخ انتشار : سه شنبه 29 آذر 1401 - 21:47
129 بازدید
کد خبر : 206508

دانلود زیرنویس فیلم Dracula 1992 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Dracula 1992 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Dracula 1992 زیرنویس فیلم دراکولای برام استوکر یک فیلم ترسناک گوتیک آمریکایی محصول سال ۱۹۹۲ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی فرانسیس فورد کاپولا است که بر اساس رمان دراکولا نوشته برام استوکر در سال ۱۸۹۷ ساخته شده است. گری اولدمن در نقش کنت دراکولا، وینونا رایدر در نقش مینا هارکر، آنتونی هاپکینز در

دانلود زیرنویس فیلم Dracula 1992 زیرنویس فیلم دراکولای برام استوکر یک فیلم ترسناک گوتیک آمریکایی محصول سال ۱۹۹۲ به کارگردانی و تهیه‌کنندگی فرانسیس فورد کاپولا است که بر اساس رمان دراکولا نوشته برام استوکر در سال ۱۸۹۷ ساخته شده است. گری اولدمن در نقش کنت دراکولا، وینونا رایدر در نقش مینا هارکر، آنتونی هاپکینز در نقش پروفسور آبراهام ون هلسینگ و کیانو ریوز در نقش جاناتان هارکر بازی می‌کنند.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Dracula 1992 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Dracula 1992 در سال ۱۴۶۲، ولاد دراکولا از پیروزی در مبارزات انتخاباتی خود علیه امپراتوری عثمانی بازمی گردد و متوجه می شود که همسرش الیزابت پس از اینکه دشمنان به دروغ مرگ او را گزارش کردند، خودکشی کرده است. کشیشی به او می گوید که روح همسرش به خاطر خودکشی به جهنم محکوم شده است. ولاد خشمگین نمازخانه را هتک حرمت می کند و از خدا چشم پوشی می کند و اعلام می کند که از قبر برمی خیزد تا انتقام الیزابت را با تمام قدرت های تاریکی بگیرد. او سپس شمشیر خود را به صلیب سنگی کلیسای کوچک می زند و خونی را که از آن می ریزد می نوشد و تبدیل به یک خون آشام می شود.

در سال ۱۸۹۷، جاناتان هارکر، وکیل، کنت ترانسیلوانیا دراکولا را به عنوان مشتری از همکار خود آر. رنفیلد که دیوانه شده و اکنون زندانی در دیوانگاه دکتر جک سوارد است. جاناتان به ترانسیلوانیا سفر می کند تا خرید املاک و مستغلات دراکولا را در لندن ترتیب دهد. جاناتان با دراکولا ملاقات می کند که عکسی از نامزدش مینا موری پیدا می کند و معتقد است که او تناسخ الیزابتا است. دراکولا جاناتان را ترک می‌کند تا عروس‌هایش از او تغذیه کنند، در حالی که او با کشتی با خاک ترانسیلوانیا به انگلستان می‌رود و در صومعه کارفاکس اقامت می‌کند.

دانلود زیرنویس فیلم دراکولا ۱۹۹۲ در لندن، دراکولا به صورت هیپنوتیزمی اغوا می کند، سپس بهترین دوست مینا، لوسی وستنرا، که در زمانی که جاناتان در ترانسیلوانیا است، با او می ماند، گاز می گیرد. بدتر شدن وضعیت سلامتی و تغییرات رفتاری لوسی، خواستگاران سابق کوئینسی موریس و دکتر سیوارد را به همراه نامزدش آرتور هولموود وادار می کند تا دکتر آبراهام ون هلسینگ، مربی سیوارد را که لوسی را قربانی یک خون آشام می شناسد، احضار کنند. دراکولا که در نور روز جوان و خوش تیپ به نظر می رسد، مینا را ملاقات می کند و مجذوب می شود. مینا شروع به ایجاد احساسات برای دراکولا می کند و او را در چندین گردش همراهی می کند. وقتی مینا بالاخره از جاناتان خبر می‌گیرد – که از قلعه فرار کرده و در صومعه‌ای بهبود یافته است – به رومانی می‌رود تا با او ازدواج کند. با یادگیری این موضوع، یک دراکولای دلشکسته، لوسی را به یک خون آشام تبدیل می کند. ون هلسینگ، هولموود، سیوارد و موریس شب بعد لوسی مرده را می کشند و سر می برند.

زیرنویس فیلم Dracula 1992 - بلو سابتایتل

زیرنویس Dracula 1992 پس از بازگشت او و مینا به لندن، جاناتان و ون هلسینگ دیگران را به ابی کارفاکس هدایت می‌کنند، جایی که جعبه‌های خاک کنت را نابود می‌کنند. دراکولا وارد آسایشگاه می شود و رنفیلد را به خاطر هشدار به مینا از حضورش می کشد. او با مینا که در محله‌ی سوارد اقامت دارد ملاقات می‌کند و اعتراف می‌کند که لوسی را به قتل رسانده و دوستان مینا را به وحشت انداخته است. مینا، اگرچه در ابتدا عصبانی بود، اعتراف می کند که هنوز او را دوست دارد و زندگی قبلی الیزابت را به یاد می آورد. با اصرار او، دراکولا شروع به تبدیل او به یک خون آشام می کند. شکارچیان وارد اتاق خواب شدند و دراکولا قبل از فرار، مینا را عروس او می‌داند. همانطور که مینا تغییر می کند، ون هلسینگ او را هیپنوتیزم می کند و از طریق ارتباط او با دراکولا متوجه می شود که او در آخرین جعبه باقی مانده خود به خانه سفر می کند. شکارچیان به وارنا می روند تا او را رهگیری کنند، اما دراکولا ذهن مینا را می خواند و از آنها طفره می رود. شکارچیان از هم جدا شدند. ون هلسینگ و مینا به گذرگاه بورگو و قلعه سفر می‌کنند، در حالی که بقیه سعی می‌کنند کولی‌هایی را که دراکولا را حمل می‌کنند متوقف کنند.

در شب، عروس های دراکولا به ون هلسینگ و مینا نزدیک می شوند. مینا تسلیم شعارهای آنها می شود و سعی می کند ون هلسینگ را اغوا کند. قبل از اینکه مینا بتواند از خون او تغذیه کند، ون هلسینگ یک ویفر عشایری را روی پیشانی او می گذارد و اثری از خود به جای می گذارد. او آنها را با حلقه ای از آتش محاصره می کند تا از شر عروس ها محافظت کند، سپس صبح روز بعد آنها را می کشد. کالسکه دراکولا به قلعه می رسد که توسط شکارچیان تعقیب می شود. درگیری بین شکارچیان و کولی ها درگرفت. موریس از پشت خنجر می شود و دراکولا هنگام غروب خورشید از تابوت خود می ترکد. جاناتان گلوی او را با چاقوی کوکری برید در حالی که موریس به قلب او ضربه می زند. همانطور که دراکولا تلوتلو می خورد، مینا به دفاع از او می شتابد. ون هلسینگ و جاناتان به او اجازه می دهند تا با کنت عقب نشینی کند. موریس در محاصره دوستانش بر اثر زخمش می میرد.

زیرنویس فیلم دراکولا ۱۹۹۲ در کلیسایی که در آن خدا را نفی کرد، دراکولا در حال مرگ به شکل شیطانی باستانی است. او و مینا با روشن شدن شمع‌های زینت‌دهنده نمازخانه و تعمیر صلیب، بوسه می‌زنند. دراکولا به خود جوانتر باز می گردد و از مینا می خواهد که به او آرامش دهد. مینا چاقو را در قلب او فرو می‌کند و با مرگ، اثر روی پیشانی او ناپدید می‌شود. سپس سر او را از تن جدا می کند و به نقاشی دیواری ولاد و الیزابتا خیره می شود، در نهایت دوباره متحد شده و با هم به بهشت صعود می کنند.

زیرنویس Dracula 1992 - بلو سابتایتل

زیرنویس دراکولا ۱۹۹۲ دراکولای برام استوکر با رکورد ۳۰ میلیون و ۵۲۱ هزار و ۶۷۹ دلاری در ماه نوامبر در رتبه اول باکس آفیس ایالات متحده قرار گرفت و از قسمت دوم بازگشت به آینده پیشی گرفت. این رکورد خیلی دوام نمی آورد، زیرا به سرعت توسط Home Alone 2: Lost in New York از آن گذشت. این فیلم در هفته های بعدی افت کرد و ۵۰.۸ درصد از مخاطبان خود را پس از اولین آخر هفته اکران خود از دست داد و پس از سه هفته از جمع پنج فیلم برتر خارج شد. این فیلم با فروش ۸۲ میلیون و ۵۲۲ هزار و ۷۹۰ دلاری در ایالات متحده و کانادا به یک فیلم موفق در گیشه تبدیل شد و پانزدهمین فیلم پرفروش سال شد. این فیلم رکورد افتتاحیه آخر هفته را در بریتانیا با ۴ میلیون دلار ثبت کرد و رکورد بازگشت بتمن را شکست. این فیلم در سطح بین‌المللی ۱۳۳۳۳۹۹۰۲ دلار دیگر به فروش رساند و مجموع فروش جهانی آن ۲۱۵۸۶۲۶۹۲ دلار شد و نهمین فیلم پرفروش سال در سراسر جهان شد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها