تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 دی 1401 - 21:13
173 بازدید
کد خبر : 206537

دانلود زیرنویس فیلم Jaya Jaya Jaya Jaya Hey 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Jaya Jaya Jaya Jaya Hey 2022 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Jaya Jaya Jaya Jaya Hey 2022 یک فیلم کمدی-درام خانوادگی به زبان مالایایی هندی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی ویپین داس است. بازیگران این فیلم باسیل جوزف و دارشانا راجندران هستند. Jaya Jaya Jaya Jaya Hey در ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ اکران شد. این فیلم طعنه آمیز در مورد بزرگسالی نادرست بازخوردهای بسیار

دانلود زیرنویس فیلم Jaya Jaya Jaya Jaya Hey 2022 یک فیلم کمدی-درام خانوادگی به زبان مالایایی هندی محصول سال ۲۰۲۲ به کارگردانی ویپین داس است. بازیگران این فیلم باسیل جوزف و دارشانا راجندران هستند. Jaya Jaya Jaya Jaya Hey در ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ اکران شد. این فیلم طعنه آمیز در مورد بزرگسالی نادرست بازخوردهای بسیار مثبتی از سوی منتقدان و تماشاگران دریافت کرد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Jaya Jaya Jaya Jaya Hey 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Jaya Jaya Jaya Jaya Hey 2022 جایا دختری باهوش و جاه طلب از خانواده ای متوسط است. خانواده اش به بهانه محافظت از او، هر تصمیمی را برای او می گیرند. پدر و مادر او علاقه فعالی به آینده برادرش دارند و او را در یک کالج ثبت نام می کنند، حتی اگر این کار بسیار گران بود. اما، وقتی نوبت جایا رسید، آنها هیچ اهمیتی به علایق یا اشتیاق او نمی‌دهند و او را در یک کالج موازی در همان نزدیکی ثبت نام می‌کنند. با وجود همه این ها، جایا سعی می کند کنترل زندگی خود را در دست بگیرد و گهگاهی علیه والدینش شورش می کند. پس از یکی از شورش‌ها، والدینش تصمیم می‌گیرند با جایا قبل از اتمام تحصیلاتش ازدواج کنند.

راجش مالک مزرعه طیور است و داماد مناسبی برای جایا به حساب می‌آید، مخصوصاً پس از اینکه او موافقت کرد که جایا به تحصیلش ادامه دهد. پس از ازدواج آنها، جایا متوجه می شود که راجش کوتاه مزاج است و به دیگران احترام نمی گذارد. او همچنین بدون دلیل تحصیل جایا را به تعویق می اندازد. او در راه خود قرار دارد و قاطعانه می گوید که هر آنچه در خانه می گذرد مطابق میل و ناپسند اوست. اوضاع به زودی بدتر می شود و راجش شروع به آزار فیزیکی از جیا می کند. او به کوچکترین دلایلی به او سیلی می زند و این به یک امر عادی در «راج بهوان» تبدیل می شود. جایا سعی می کند حمایت والدینش را جلب کند. اما آنها به او می گویند که “تعدیل” و همسر ایده آل بودن را ادامه دهد.

دانلود زیرنویس فیلم هندی جایا جای جای جایا هی ۲۰۲۲ به زودی جایا به این حقیقت سخت پی می برد که هیچ کس به کمک او نخواهد آمد. جایا تصمیم می گیرد به جای اینکه منتظر بماند تا راجش شوهر بهتری شود دست به کار شود. اینکه جایا چگونه می‌تواند به بدبختی‌هایش پایان دهد، بقیه داستان را تشکیل می‌دهند.

زیرنویس فیلم Jaya Jaya Jaya Jaya Hey 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس Jaya Jaya Jaya Jaya Hey 2022 کارگردان، ویپین داس، این فیلم را در ۲۶ ژانویه ۲۰۲۲ با انتشار پوستر آن اعلام کرد. فیلمبرداری این فیلم در ۱۲ می ۲۰۲۲ پس از مراسم پوجا در کولام آغاز شد. این تیراندازی حدود ۴۲ روز به طول انجامید. فیلمبرداری این فیلم در ۲۱ ژوئن ۲۰۲۲ برگزار شد. فیلم یک هفته قبل از اکران با گواهینامه U سانسور شد.

زیرنویس فیلم هندی جایا جای جای جایا هی ۲۰۲۲ در ابتدا قرار بود این فیلم در ۲۱ اکتبر ۲۰۲۲ اکران شود. سپس سازندگان آن را یک هفته به تعویق انداختند و در ۲۸ اکتبر ۲۰۲۲ در سینماها اکران شد.

زیرنویس Jaya Jaya Jaya Jaya Hey 2022 - بلو سابتایتل

زیرنویس هندی جایا جای جای جایا هی ۲۰۲۲ آنا ام ام وتیکاد در نقدی متفاوت برای Firstpost اظهار داشت: «ترکیب کلی فیلم در تعادل نیست، اما در یک زمینه کلیدی به طور بی‌وقفه در پیام باقی می‌ماند: لحن آن به‌طور مداوم سوءاستفاده‌کنندگان و سوءاستفاده‌کنندگان را به سخره می‌گیرد، هرگز مورد سوء استفاده قرار نمی‌گیرد.» او با امتیاز ۲.۷۵/۵ به این فیلم نوشت که این فیلم “فیلمی است که ظاهراً درباره یک بازمانده از خشونت خانگی است اما به (قهرمان داستان) درونیاتی که شوهرش دارد نمی دهد.” این روایت که به صورت ظریف در پرتو طنز گفته می شود، با یک مشت به اصل موضوع می پردازد و در نتیجه چندین قرارداد عاشقانه را چه در سینما و چه در جامعه به هم می زند.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها