تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 دی 1401 - 21:28
137 بازدید
کد خبر : 206553

دانلود زیرنویس فیلم Mad Max Beyond Thunderdome 1985 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Mad Max Beyond Thunderdome 1985 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس فیلم Mad Max Beyond Thunderdome 1985 زیرنویس فیلم مکس دیوانه فراتر از رعد و برق یک فیلم اکشن پساآخرالزمانی استرالیایی به کارگردانی جورج میلر و جورج اوگیلوی و نویسندگی میلر و تری هیز است که در سال ۱۹۸۵ منتشر شد. مل گیبسون و تینا ترنر با بازی مل گیبسون و تینا ترنر در

دانلود زیرنویس فیلم Mad Max Beyond Thunderdome 1985 زیرنویس فیلم مکس دیوانه فراتر از رعد و برق یک فیلم اکشن پساآخرالزمانی استرالیایی به کارگردانی جورج میلر و جورج اوگیلوی و نویسندگی میلر و تری هیز است که در سال ۱۹۸۵ منتشر شد. مل گیبسون و تینا ترنر با بازی مل گیبسون و تینا ترنر در داستانی از یک جنگجوی سرگردان تنها که به صحرا تبعید می شود و در آنجا با فرقه حمل بار کودک جدا شده ای روبرو می شود که محور آن یک بوئینگ ۷۴۷ سقوط کرده و کاپیتان متوفی آن است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس فیلم Mad Max Beyond Thunderdome 1985 - بلو سابتایتل

زیرنویس فیلم Mad Max Beyond Thunderdome 1985 در استرالیا پسا آخرالزمانی، ماکس راکاتانسکی در حال عبور از صحرا در یک وسیله نقلیه موتوری است که توسط شترها کشیده شده است. راهزن هوابرد جدیا و پسر خردسالش به او حمله می‌کنند و وسیله نقلیه‌اش را می‌دزدند، و مکس دنباله‌دار جدییا را به سمت یک پست تجاری به نام بارترتاون دنبال می‌کند. در ابتدا از ورود خودداری کرد زیرا چیزی برای تجارت نداشت، مقامات محلی را با سرسختی خود تحت تاثیر قرار داد و بنیانگذار و حاکم شهر، عمه انتیتی، به او پیشنهاد می‌دهد که در صورت تکمیل کار، او را دوباره تامین کند.

عمه توضیح می دهد که انرژی گرانبهای بارترتاون از یک پالایشگاه زیرزمینی به نام Underworld می آید که مدفوع خوک را به متان تبدیل می کند. این پالایشگاه توسط یک کوتوله باهوش به نام استاد اداره می شود که بر روی Blaster، محافظ غول پیکر او سوار می شود. “استاد بلستر” شروع به به چالش کشیدن عمه برای کنترل بارترتاون کرده است، و او می خواهد که مکس بلستر را بکشد تا بتواند راحت تر استاد را به اراده خود منحرف کند.

مکس به دنیای زیرین نفوذ می کند تا استاد بلستر را بزرگ کند و با پیگ قاتل دوست می شود، محکومی که به خاطر ذبح خوک برای غذا دادن به فرزندانش به کار در آنجا محکوم شده است. هنگامی که استاد بلستر متوجه می شود وسیله نقلیه تازه به دست آمده اش متعلق به مکس است، مکس را مجبور می کند تا یک تله انفجاری را خلع سلاح کند. با انجام این کار، مکس آلارم خود را به صدا در می آورد و متوجه می شود که بلستر به صداهای با صدای بلند حساس است.

دانلود زیرنویس فیلم مکس دیوانه فراتر از رعد و برق ۱۹۸۵ در ظاهر، عمه به مکس می‌گوید که طبق قانون، درگیری‌ها در بارترتاون با مبارزه تا سرحد مرگ در یک میدان گلادیاتوری به نام Thunderdome حل می‌شود. مکس علناً استاد را به دزدیدن وسیله نقلیه خود متهم می کند که مکانیک آن را به متان تبدیل کرده است و نبردی علیه بلستر برنامه ریزی شده است. غول تسلط پیدا می کند تا اینکه مکس سوت بوسون را می زند که باعث می شود بلستر از درد سرش را بگیرد. مکس کلاه بلستر را می زند و آماده می شود تا او را بکشد، اما با دیدن اینکه بلستر دارای ناتوانی ذهنی است، تسلیم می شود. مکس نقشه عمه را فاش می کند و استاد تهدید می کند که پالایشگاه را تعطیل می کند، بنابراین عمه بلستر را کشته است. او سپس می‌تواند استاد را به وحشت بیاندازد تا پالایشگاه را فعال نگه دارد.

زیرنویس فیلم Mad Max Beyond Thunderdome 1985 - بلو سابتایتل

زیرنویس Mad Max Beyond Thunderdome 1985 برای شکستن یک معامله، مکس را می‌بندند، سوار اسب می‌کنند و به سرزمین بایر می‌فرستند و مجازات او با چرخش چرخ تعیین می‌شود. وقتی اسب از خستگی به زمین می‌افتد، مکس خود را آزاد می‌کند و به پیاده‌روی ادامه می‌دهد تا اینکه او نیز سقوط می‌کند.

ساوانا نیکس، مکس را نزدیک به مرگ پیدا می‌کند و او را به خانه‌اش می‌برد، واحه‌ای که توسط قبیله‌ای بدوی از کودکان و نوجوانان پر شده است. این کودکان از نسل بازماندگان هواپیمای سقوط کرده بوئینگ ۷۴۷ هستند که برخی از آنها برای کمک گرفتن ترک کردند و دیگر برنگشتند. آنها معتقدند که مکس خلبان است، کاپیتان واکر، آمده تا هواپیما را تعمیر کند و آنها را به سرزمین افسانه ای “فردا-فردا” ببرد. مکس انکار می کند که واکر است و اصرار دارد که دیگر تمدنی مانند آن در داستان های آنها وجود ندارد. گروهی از کودکان که به رهبری ساوانا سرخورده شده اند، می خواهند به بارترتاون سفر کنند، اما مکس آنها را متوقف می کند و آنها را می بندد و می گوید همه باید در واحه زندگی کنند.

در طول شب، جدایی طلبان فرار می کنند. مکس موافقت می کند که آنها را برگرداند و چند کودک را با خود می برد، اما هر دو طرف تا زمانی که او به عقب می رسد در وضعیت بدی قرار می گیرند. مکس مجبور می شود که بچه ها را به بارترتاون برگرداند.

گروه ترکیبی مخفیانه وارد Underworld می‌شوند و با کمک Pig Killer، استاد را آزاد می‌کنند و با یک کامیون اصلاح‌شده در برخی از ریل‌های قطار فرار می‌کنند و پالایشگاه و بسیاری از Bartertown را در این فرآیند نابود می‌کنند. عمه به نیروهای خود دستور می دهد که استاد را تعقیب و بازیابی کنند و مکس و گروهش تمام تلاش خود را برای مبارزه با مهاجمان انجام می دهند. آنها با جدیا و پسرش روبرو می شوند که مکس مجبور می شود با هواپیمایشان سوار شود. با نزدیک شدن به ارتش خاله که باند فرودگاه را کوتاه می کند، مکس سوار وسیله نقلیه خود می شود که کودکی آن را از یکی از مردان عمه دزدیده بود و با سوراخی برخورد می کند تا هواپیما بتواند بلند شود. مکس که مجروح و تنها است، توسط خاله ای تحت تاثیر قرار می گیرد و او برای بازسازی بارترتاون را ترک می کند.

زیرنویس فیلم مکس دیوانه فراتر از رعد و برق ۱۹۸۵ جدییا استاد، خوک کش و بچه ها را به ویرانه های سیدنی می برد. سال ها بعد، آنها یک جامعه کوچک با سایر سرگردانان ایجاد کرده اند. در حالی که آنها تلاش می کنند دانش دنیای ماقبل آخرالزمانی را دوباره کشف کنند، هر شب ساوانا داستان سفر آنها را بازگو می کند و آنها شهر را به عنوان چراغی روشن می کنند تا مکس یا هرکس دیگری را که هنوز آنجاست به خانه هدایت کند.

زیرنویس Mad Max Beyond Thunderdome 1985 - بلو سابتایتل

زیرنویس مکس دیوانه فراتر از رعد و برق ۱۹۸۵ اگرچه بودجه فیلم بیشتر از بودجه قبلی بود، اما بازدهی آن در گیشه در مقایسه با آن متوسط بود. این فیلم در باکس آفیس استرالیا ۴ میلیون و ۲۷۲ هزار و ۸۰۲ دلار استرالیا به دست آورد که کمتر از فیلم مکس دیوانه و کمتر از نیمی از فیلم مکس دیوانه ۲ بود.

در ایالات متحده و کانادا، این فیلم ۳۶ میلیون دلار فروخت و ۱۸ میلیون دلار کرایه تئاتر داشت. در خارج از ایالات متحده (از جمله استرالیا) مبلغ مشابهی به دست آورد و به آن اجاره جهانی ۳۶ میلیون دلار داد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها