تاریخ انتشار: دوشنبه 24 بهمن 1401 - 18:43

دانلود زیرنویس فیلم Tori and Lokita 2022 زیرنویس فیلم توری و لوکیتا یک فیلم درام بلژیکی-فرانسوی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی ژان پیر و لوک داردن است. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ در ۲۴ می ۲۰۲۲ به نمایش درآمد، جایی که برای نخل طلا رقابت کرد و

دانلود زیرنویس فیلم Tori and Lokita 2022 زیرنویس فیلم توری و لوکیتا یک فیلم درام بلژیکی-فرانسوی محصول سال ۲۰۲۲ به نویسندگی، کارگردانی و تهیه‌کنندگی ژان پیر و لوک داردن است. این فیلم برای اولین بار در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ در ۲۴ می ۲۰۲۲ به نمایش درآمد، جایی که برای نخل طلا رقابت کرد و جایزه ویژه هفتاد و پنجمین سالگرد جشنواره را از آن خود کرد.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

زیرنویس فیلم Tori and Lokita 2022 داستان دوستی بین دو جوان آفریقایی که خود را درگیر شرایط بی رحمانه زندگی خود در بلژیک می بینند. توری و لوکیتا به طور کلی نقدهای مثبتی از منتقدان دریافت کردند. Rotten Tomatoes بر اساس ۴۵ نقد، با میانگین وزنی ۷.۱۰/۱۰ امتیاز ۸۹% را به فیلم می دهد. در اجماع انتقادی این سایت آمده است: “یک گوهر انسان گرایانه دیگر از Dardennes، Tori و Lokita، شخصیت های خود را در شرایط دلخراش قرار می دهد و در عین حال بر کرامت ذاتی آنها پافشاری می کند.”

زیرنویس Tori and Lokita 2022 متاکریتیک بر اساس ۱۳ نقد، امتیاز ۷۵/۱۰۰ را به فیلم داده است که نشان دهنده نقدهای کلی مثبت است. توری و لوکیتا فیلم پایانی چهل و ششمین جشنواره بین المللی فیلم هنگ کنگ بود که در ۳۱ آگوست ۲۰۲۲ در آن به نمایش درآمد.

دانلود زیرنویس فیلم توری و لوکیتا ۲۰۲۲ این فیلم در بلژیک در ۷ سپتامبر ۲۰۲۲ توسط Cinéart و در فرانسه در ۵ اکتبر ۲۰۲۲ توسط Diaphana Distribution اکران شد. در ژوئن ۲۰۲۲، Sideshow و Janus Films حقوق پخش فیلم در آمریکای شمالی را به دست آوردند.

خروج از نسخه موبایل