تاریخ انتشار : یکشنبه 20 آذر 1401 - 21:19
150 بازدید
کد خبر : 206149

دانلود زیرنویس مستند Burn the Stage: The Movie 2018 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند Burn the Stage: The Movie 2018 – بلو سابتایتل

دانلود زیرنویس مستند Burn the Stage: The Movie 2018 زیرنویس مستند کره ای صحنه را بسوزانید یک فیلم مستند موزیکال محصول ۲۰۱۸ کره جنوبی به کارگردانی پارک جون سو و تهیه کنندگی یون تور جیوون است. -صحنه های گروه پسرانه BTS 2017 The Wings Tour، رویدادی که بیش از نیم میلیون طرفدار را در ۱۹

دانلود زیرنویس مستند Burn the Stage: The Movie 2018 زیرنویس مستند کره ای صحنه را بسوزانید یک فیلم مستند موزیکال محصول ۲۰۱۸ کره جنوبی به کارگردانی پارک جون سو و تهیه کنندگی یون تور جیوون است. -صحنه های گروه پسرانه BTS 2017 The Wings Tour، رویدادی که بیش از نیم میلیون طرفدار را در ۱۹ کشور مختلف در سراسر جهان جذب کرده است.

برای دانلود زیرنویس اینجا کلیک کنید

دانلود زیرنویس مستند Burn the Stage: The Movie 2018 - بلو سابتایتل

زیرنویس مستند Burn the Stage: The Movie 2018 این فیلم ۸۵ دقیقه ای شامل اجراهای زنده، نکات برجسته نمایش جوایز، لحظات خارج از صحنه و مصاحبه با هفت عضو BTS است. این به پشت صحنه تور BTS Wings می رود تا داستان به شهرت رسیدن گروه را فاش کند.

فیلم با فیلم‌هایی از شخصیت‌های BT21 طراحی‌شده توسط BTS آغاز می‌شود و چند ثانیه بعد صدای طرفداران در حال شعار “BTS” و تکان دادن چوب‌های نوری سفارشی‌شده در حالی که اعضا روی صحنه اجرا می‌کنند شنیده می‌شود. در سرتاسر فیلم BTS در مورد سختی‌ها و جنبه‌های پیش پا افتاده ستاره شدن، و همچنین ناامنی‌هایی که در طول مسیر با آن‌ها مواجه شده‌اند و آرزوی آنها برای ادامه رشد و پیشرفت به عنوان هنرمند صحبت می‌کنند.

این فیلم ۸۵ دقیقه ای شامل اجراهای زنده، نکات برجسته نمایش جوایز، لحظات خارج از صحنه و مصاحبه با هفت عضو BTS است. این به پشت صحنه تور BTS Wings می رود تا داستان به شهرت رسیدن گروه را فاش کند.

دانلود زیرنویس مستند کره ای صحنه را بسوزانید ۲۰۱۸ فیلم با فیلم‌هایی از شخصیت‌های BT21 طراحی‌شده توسط BTS آغاز می‌شود و چند ثانیه بعد صدای طرفداران در حال شعار “BTS” و تکان دادن چوب‌های نوری سفارشی‌شده در حالی که اعضا روی صحنه اجرا می‌کنند شنیده می‌شود. در سرتاسر فیلم BTS در مورد سختی‌ها و جنبه‌های پیش پا افتاده ستاره شدن، و همچنین ناامنی‌هایی که در طول مسیر با آن‌ها مواجه شده‌اند و آرزوی آنها برای ادامه رشد و پیشرفت به عنوان هنرمند صحبت می‌کنند.

زیرنویس مستند Burn the Stage: The Movie 2018 - بلو سابتایتل

زیرنویس Burn the Stage: The Movie 2018 در روز افتتاحیه در کره جنوبی، ۷۷۲۶۰ تماشاگر فیلم جمع آوری کرد و به اولین فیلم لایو اکشن یک بت تبدیل شد که در رتبه ده باکس آفیس برتر قرار گرفت و در رتبه پنجم قرار گرفت. با احتساب چهار روز باقی مانده به هفته باکس آفیس، ۲۳۵۷۳۲ بلیت در مجموع فروخت که در مجموع در چهار روز پرفروش ترین اکران هفته قرار می گیرد. در چهار روز اول فروش ۱.۷۷ میلیون دلار به دست آورد.

در ایالات متحده، در روز افتتاحیه ۱.۲ میلیون دلار در مجموع ۳.۵۴ میلیون دلار در سه روز آخر هفته جمع آوری کرد و رکورد پردرآمدترین تولید موزیکال سینمای رویداد را شکست که قبلاً در سال ۲۰۱۴ توسط گروه One Direction ثبت شده بود. با وجود فروش تنها در ۶۲۰ مکان در مقایسه با ۲۰۰۰ تا ۴۰۰۰ مکان برای ده پرفروش دیگر، در رتبه دهم باکس آفیس قرار گرفت.

در ژاپن، در هفته افتتاحیه با جمع آوری ۱,۳۴۳,۰۳۱ دلار در جایگاه ششم باکس آفیس قرار گرفت. در بریتانیا نیز با حدود ۸۳۰۰۰۰ دلار در جایگاه ششم قرار گرفت و در آلمان و اتریش نیز ۸۰۰۰۰۰ دلار درآمد داشت. در فیلیپین و اندونزی بیش از ۱۰۰۰۰۰ بلیت فروخت و در استرالیا ۴۰۳۲۵۰ دلار فروخت و در جایگاه چهارم قرار گرفت.

زیرنویس مستند کره ای صحنه را بسوزانید ۲۰۱۸ پیش‌سفارش بلیت‌ها در سراسر جهان به نزدیک به یک میلیون رسید. این فیلم در ۷۹ کشور اکران شد و در هفته اول مجموعا ۱۴ میلیون دلار فروخت. بنا به تقاضای مردم دوباره در سینماها اکران شد و در مجموع ۲۰.۳۴ میلیون دلار فروخت.

زیرنویس Burn the Stage: The Movie 2018 - بلو سابتایتل

Siddhant Adlakha از Polygon اظهار داشت که این فیلم تمرکز اصلی خود را دارد، یعنی نمایش BTS در عنصر آنها و نشان دادن آنچه برای آنها در طول کنسرت ها و زندگی عادی روزمره آنهاست. او گزارش داد که یکی از ناکامی‌های قابل توجه این است که از جنبه اجرایی اجتناب می‌کند و باعث می‌شود احساس شود که در حال ساخت به اوج موسیقی است که هرگز نمی‌رسد.

زیرنویس کره ای صحنه را بسوزانید ۲۰۱۸ گلف نیوز اعلام کرد این فیلم توانسته است پیوند پسران با یکدیگر، تمام آسیب ها و سختی ها را به نمایش بگذارد و علیرغم فشارهایی که ممکن است تحت فشار باشند، هنوز هم می توانند سرگرم شوند. MensXP گزارش داد که طرفداران فیلم می‌توانند ببینند که پشت اجرای BTS چه می‌گذرد، و اینکه فیلم «نفس هوای تازه» است.

CelebMix فیلم Burn the Stage: The Movie را فیلمی دلگرم کننده نامید که نشان می دهد در پشت تورهای بی وقفه و سبک زندگی هولناکی که بت های کره ای زندگی می کنند، هفت پسر معمولی وجود دارد که علاقه زیادی به موسیقی دارند، علاقه زیادی به اجرا دارند. بزرگترین قدردانی برای ارتش آنها.”

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها